Forum Logo  

Anasayfa Forum Duyuruları Yönetim İletişim Reklam Ver
Geri Git   ForumDenizi.Com > Bayanların Dünyası > Sağlıklı Beslenme > Kilo Vermek İstiyorum

Etiket Listesi

Like Tree2Beğeniler
  • 2 Post By Zeze

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 1 hafta önce   #1
"Nosce te ipsum"
 
Zeze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 29 Ocak 2020
Cinsiyet: Bayan
Mesajlar: 7,778
Konular: 1395
Rep Gücü: 35
Puanları: 2727
Rep Grafiği: Zeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond reputeZeze has a reputation beyond repute
Alınan Beğeni: 2127
Verilen Beğeni: 2108
İlişki Durumu: Yok
Burç: Balik
Takım: Galatasaray
Standart 100 Kalori Yakmanın Yolları Nelerdir?

100 Kalori Yakmanın Yolları Nelerdir?

KAHVALTI
Kahvaltıda sütünüzü şeker yerine taze meyvelerle tatlandırın


1. Yağlı süt yerine yağsız veya yarım yağlı süt için.
2. Kahvaltılık gevrek veya meyve suyunuz için kullandığınız tabağı veya bardağı küçültün.
3. Sütünüzü şeker yerine taze meyveyle tatlandırın.
4. Enerjisiz tatlandırıcılarla yapılmış light yoğurdu tercih edin.
5. Ekmeğinizi tamamen tüketmek yerine birisiyle paylaşın veya ertesi sabah kahvaltısı için ayırın.
6. Yumurtanızı pişirirken margarin veya sıvı yağ kullanmak yerine yağsız tavada veya domates ilavesiyle ile pişirin.
7. Omletinizi peynir veya sucuk yerine soğan, mantar, ıspanak ve biber ile lezzetlendirin.
8. Omletinizi yaparken iki yumurta kullanmak yerine, yumurtalarınızdan birinin tamamını kullanın, diğerinin ise sadece beyazını ekleyerek aldığınız kaloriyi azaltın.
9. Şeker içeren reçeller yerine meyvenin kendi tadıyla yapılmış doğal reçelleri kullanın.
10. Normal sosis, salam ve sucuk yerine yağsız etle yapılmış olanları seçin.
11. Ekmeğinize sürdüğünüz veya sandviç/tost yaptığınız normal peynirler yerine yağsız olanları tercih edin.
12. Çayınızı, kahvenizi veya kahvaltılık gevreğinizi tatlandırmak için normal şeker yerine enerjisiz doğal tatlandırıcıları kullanın.
13. Sandviç veya tost yaparken beyaz ekmek yerine tahıllı ekmek kullanın.

ÖĞLE VE AKŞAM YEMEĞİ
Tavuk ve balığı pişirirken haşlama, fırında pişirme ve ızgara yöntemlerini kullanın


1. Makarnanızı kıymalı sos yerine biber, kabak, soğan ve mantar gibi sebzelerle hazırladığınız sosla lezzetlendirin.
2. Ton balıklı veya tavuklu salatanızı limon, sirke, az zeytinyağı ilavesiyle tatlandırın veya mayonez kullanacaksanız light olanları tercih edin.
3. Ton balığının yağda olanları yerine suda olanlarını kullanın.
4. Sandviçinize koyduğunuz peynir veya ızgara etinizi azaltın ve yerine taze sebze ekleyin.
5. Sandviçinize koyduğunuz peyniri zaman zaman tamamen kaldırıp sandviçinizi taze marul, domates, soğan gibi sebzelerle hazırlayın.
6. Etlerinizi yağsız pişirin.
7. Et, tavuk ve balığın yağsız olanlarını tercih edin.
8. Pizza yaparken kullandığınız peyniri yarıya indirin.
9. Sandviç hazırlarken ekmeğe yağ veya peynir sürmeden hazırlayın veya light olanları seçin.
10. Normal margarin yerine light olanları tercih edin.
11. Dışarıda yediğiniz yemeklerde başlangıç olarak yediğiniz besinlerde porsiyon kontrolünü sağlayın ve düşük kalorili olanları seçin.
12. Yemek tariflerinde normal krema yerine yağsız olanları kullanın.
13. Yemeklerinizle beraber tükettiğiniz ekmeğin porsiyonlarını küçültün.
14. Yemekleri, çorbaları veya sosları servis ederken üzerinde biriken yağ tabakasını alıp servis yapın.
15. Sofrada tabağınızı tamamen bitirmeyin.
16. Salatalarınızı krutonsuz tüketin.
17. Salatalarınızı normal soslar yerine düşük kalorili soslarla lezzetlendirin.
18. Tavuk ve balığı pişirirken haşlama, fırında pişirme ve ızgara yöntemlerini kullanın.
19. Tavuğun derisini tüketmeyin.
20. Tükettiğiniz et porsiyonlarını azaltın.
21. Salatalarınızda düşük yağlı lor peyniri tercih edin.
22. Makarna ve pilav tüketirken porsiyon miktarınızı azaltın (özellikle yarım porsiyona indirmeyi deneyin).
23. Ana yemeklerin yanında yağlı ve kalorisi yüksek garnitürler yerine ızgara mantar tercih edebilirsiniz.
24. Yemek yaparken bir yemek kaşığı sıvıyağ kullanın.
25. Aperitiflerinize peynir ve ızgara sebzeler eşlik etsin.
26. Çok yağlı pişen sebze yemekleri yerine mevsimine uygun çiğ sebze ve meyve tercih edin.
27. Yemekleri hazırlarken, yağ kullanmak yerine yanmaz tava ve tencerelerde yağ koymadan pişirmeyi deneyin.
28. Peynirli, yoğurtlu, etli yemekler hazırlarken yemeğe girecek olan yağı azaltın veya hiç kullanmayın.
29. Yavaş yemek daha fazla yemenizi engeller.

TATLILAR
Hazırladığınız tatlılarda yağlı soslar yerine elmalı soslar tercih edin.


1. Tatlı ihtiyacınızı karşılamak için tam bir porsiyon yerine tatlının tadına bakarak veya yarım porsiyon tüketerek daha dikkatli olabilirsiniz.
2. Sofra şekeri yerine tatlandırıcı ile yapılmış hafif ve sütlü tatlıları veya meyveli tatlıları tercih edin.
3. Tatlandırıcı kullanarak evinizde kendinize light komposto yapın.
4. Külahlı dondurma yerine tekli dondurma kaplarında dondurma yemeyi tercih edin.
5. Kremalı dondurmalar yerine buzlu dondurmaları tercih edinin.
6. Kremalı pastalar yerine diyet dondurma veya meyve tercih edin.
7. Kek veya turta yerken yarım porsiyonunu iptal edin.
8. Evinizde acil durumlarda diyet dondurma ve meyve bulundurun.
9. Puding veya vanilyalı soslar yerine mevsimine uygun taze meyveleri tercih edebilirsiniz.
10. Cevizli, bademli tatlılar ve kremalı turtalar yerine elma, şeftali ve çilek tercih edebilirsiniz.
11. Kek, brownie veya diğer tatlılar hazırlanırken yağ miktarını minumuma indirin.
12. Tatlı yiyeceğiniz zaman mutlaka porsiyonunuzu başkası ile paylaşın.
13. Standart yağlı kekler yerine daha az yağlı light kekleri tercih edin ve mutlaka bütün kek ve türevi besinlerin yağ miktarına dikkat edin.
14. Hazırladığınız tatlılar da yağlı soslar yerine elmalı soslar tercih edin.
15. Çikolatalarınızı bitter tercih edin ve mümkün oldukça az tüketin.
Papatya ve Elegance bunu beğendi.

Yüreğinizi güzelleştirin, çünkü bir ömür sizinle...

To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.

Zeze isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Alt 1 hafta önce   #2

Üyelik tarihi: 29 Nisan 2020
Cinsiyet: Bayan
Mesajlar: 807
Konular: 30
Rep Gücü: 2
Puanları: 152
Rep Grafiği: Elegance has a spectacular aura aboutElegance has a spectacular aura about
Alınan Beğeni: 308
Verilen Beğeni: 240
İlişki Durumu: Yok
Standart Cevap: 100 Kalori Yakmanın Yolları Nelerdir?

Aç geziyorum accc
Elegance isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Alt 1 hafta önce   #3
 
Papatya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 14 Nisan 2020
Cinsiyet: Bayan
Mesajlar: 1,897
Konular: 59
Rep Gücü: 2
Puanları: 85
Rep Grafiği: Papatya will become famous soon enough
Alınan Beğeni: 480
Verilen Beğeni: 704
İlişki Durumu: Var
Burç: Yay
Takım: Galatasaray
Standart Cevap: 100 Kalori Yakmanın Yolları Nelerdir?

Alıntı:
15.Çikolatalarınızı bitter tercih edin ve mümkün oldukça az tüketin.
Bitter çikolata mı, en sevdiğim
Bir de bol su içmek var tabi ramazanda iftarla sahur arası çok su içemiyorum.

[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!]
Papatya isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Sosyal Ağlarda Paylaş

Etiketler
100, kalori, nelerdir, yakmanın, yolları


Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Gönderme Kuralları
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Erken Uyanmanın Yolları Nelerdir? Blackdevil Psikoloji 2 3 Hafta önce 17:32
Kalori Yakmanın 20 Yolu Tomris Kilo Vermek İstiyorum 0 23 Temmuz 2019 20:13
Depremden Korunma Yolları Nelerdir Serkan Coğrafya 0 25 Eylül 2018 12:09
Hücreye Bakmanın En Yeni Yolları Nelerdir? Blackdevil Bunları Biliyor musunuz? 0 08 Ağustos 2018 23:44
Çikolata Kisti Nedir ? | Belirtileri Nelerdir ? | Tedavi Yolları Nelerdir ? Renksiz Sağlık Köşesi 0 22 Temmuz 2018 13:48


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:11.