Forum Logo  

Anasayfa Kimler Online Forum Duyuruları Yönetim İletişim Reklam Ver
Geri Git   ForumDenizi.Com > Eğitim - Öğretim > Psikoloji

Psikoloji Psikoloji alanındaki paylaşımlara ulaşabilirsiniz.

Etiket Listesi

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 20 Temmuz 2019   #1
 
Tomris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 09 Aralık 2017
Cinsiyet: Bayan
Mesajlar: 18,644
Konular: 9667
Rep Gücü: 20
Puanları: 94
Rep Grafiği: Tomris will become famous soon enough
Alınan Beğeni: 1400
Verilen Beğeni: 870
Nereden: ᴛᴙ
İlişki Durumu: Yok
Burç: Basak
Takım: Besiktas
Kalpps Dans Etmek Anksiyeteyi Yönetmeye Yardımcı Olur

Dans Etmek Anksiyeteyi Yönetmeye Yardımcı Olur

  1. Elbette herkes spor yapmaya istekli değildir. Bazı insanlar bunun sıkıcı olduğunu düşünürken diğerleri bunun çok fazla efor gerektirdiğini düşünür, başkaları ise egzersiz yapacak motivasyonu kendilerinde bulamazlar. Dans etmek bu insanlar için harika bir seçenektir. Hatta bazı araştırmalar bu aktivitenin insanların anksiyetelerini yönetmelerine ve negatif ruhsal durumla ilişkilendirilen fiziksel gerginliği yatıştırmalarına yardımcı olduğunu söylemektedir.
  2. Birçok insan için bu bir rahatlama şeklidir, kendilerini ifade etmenin harika bir yoludur ve bir kaçıştır. Eğlenceli bir aktivitedir ama aynı zamanda zorlayıcıdır da. Bu nedenle dans etmek pozitif bir şey yaparken dikkatlerini dağıtmak isteyen insanlar için idealdir. Çok geniş ve eğlenceli bir aktivite olduğu için yaratıcılığı da destekler.
  3. Bazı araştırmalar vücudun zihinlerimiz üzerinde büyük bir etkiye sahip olduğunu göstermiştir. Dans ettiğimiz zaman bedenimizin hareket ediş şeklinden ötürü olarak dans etmenin anksiyeteyi ve bizi tehlikeye atan diğer negatif duyguları yönetmede bize yardımcı olduğunu söyleyebiliriz. Bunu derinlemesine inceleyelim.
  4. özgürce dans etmek
  5. Dans etmek vücudumuz ve duygularımız arasında bağ kurar
  6. Dans etmek sayısız fiziksel ve ruhsal fayda sağlar. Bu aktivite vücut hareketleriyle duygularımızı dışlaştırmamıza olanak tanır. Duygularımız hareketlerimizle bağ kurar ve kendimizi doğal bir biçimde ifade etmemize yol açar.
  7. Var olan bütün dans türleri arasında bazılarının diğerlerine göre daha iyileştirici etkiye sahip olduğu kanıtlanmıştır. Örneğin, bir araştırma tangonun depresyon veya Parkinson hastalığı teşhisi koyulan hastalara uygun olduğunu belirtmektedir.
  8. “Dans ruhun gizli dilidir.”
  9. – Martha Graham
  10. Dahası, dans etmek düşüncelerimizin daha basit, sakin hale gelmesini sağlar ve hareketlerimiz dışında hiçbir şey düşünmediğimiz için ortadan kaybolmalarına bile neden olabilir. Dans etmek anksiyeteyi yönetmeye yardımcı olur çünkü negatif düşüncelerimizi rafa kaldırarak aktiviteye odaklanmamızı sağlar. Hatta Peter Lovatt tarafından yapılan bir araştırmaya göre dans etmek beynin yeni düşünce yolları ve nöral ağlar oluşturmasına yardımcı olur.
  11. Dans etmenin psikolojik faydaları
  12. Dansın psikolojik faydaları ve anksiyetenizi yöneterek azaltmanıza nasıl yardımcı olabileceğini görelim.
  13. Bağ kurmanıza yardımcı olur
  14. Bu duygu sizin kendinizle uyumlanmanıza yardımcı olabilir. Beden diliniz aracılığıyla kendinizi tanımanızı sağlayacaktır. Ayrıca duygularınızı daha derin bir noktada hissetmenizi de sağlayacaktır. Bu sayede anksiyeteniz ile bağ kurarak onu ifade edebilecek ve duygularınızı uygun bir biçimde yönetebileceksiniz.
  15. dans partnerleri
  16. Gruplar halinde dans etmek veya dans partnerinizin olması bile yeni insanlarla bağlar ve ilişkiler kurmanıza yardımcı olur.
  17. Ruh halinizi iyileştirir
  18. Dans ettiğiniz zaman eğlenmeye o kadar odaklanırsınız ki korkularınız ve endişelerinizi unutursunuz. Bu nedenle dans etmek kendini yalnız hissedenler kadar anksiyete ve yoğun stres yaşayan insanlara da şiddetle tavsiye edilmektedir.
  19. Konsantrasyonunuzu geliştirir
  20. Bu, zihnimizin dans ederken negatif düşünceleri rafa kaldırmasının ana sebeplerinden biridir. Bu aktivite, yaptığınız tüm hareketleri dikkatle düşünmeniz önemli olduğu için oldukça fazla zihinsel konsantrasyon gerektirir. Dans etmek sadece şimdiki zamana odaklanmamıza yardımcı olur.
  21. Özgüveninizi artırır
  22. Dans etmek kolay bir aktivite değildir, profesyonel olmak zaman ve efor gerektirir! Bu süreç aklınızı koyup çalıştığınız zaman bir şeyde ne kadar iyi olabileceğinizi farketmenize yardımcı olur, bu da özgüveninizi artıracaktır. Böylelikle kendinize çok daha fazla güveneceksiniz!
  23. Sonuç olarak, dans etmek tüm faydaları ve pozitif yönleri sayesinde anksiyeteyi yönetmeye yardımcı olur. Enerji dolu hissetmenizi sağlar, fiziksel performansınızı artırır, şimdiki zamana odaklanmanıza yardımcı olur, aynı zamanda negatif ve tehlikeli düşünceleri kenara kaldırmanızı sağlar.
  24. “Dertlerini unut ve dans et.”
  25. – Bob Marley


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Güzel günler yakın.
Tomris isimli Üye şuanda  online konumundadır  

Sosyal Ağlarda Paylaş

Etiketler
anksiyeteyi, dans, etmek, olur, yardımcı, yönetmeye


Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Gönderme Kuralları
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Rüyada Dans etmek Görmek Beste Rüya Tabirleri 0 24 Ağustos 2018 00:22
Anksiyeteyi Sizden Uzaklaştıracak 8 Tavsiye BlackdeviL Psikoloji 0 28 Temmuz 2018 16:34
Modals | Yardımcı Fiiller Asrevya Yabancı Dil 0 25 Temmuz 2018 03:04
Diyete Yardımcı Besinler Nelerdir ? Tomris Sağlıklı Beslenme 0 22 Aralık 2017 16:43
Zayıflamaya Yardımcı Başarılı Sayılan Diyetler Tomris Sağlıklı Beslenme 0 18 Aralık 2017 21:09


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:31.