Forum Logo  

Anasayfa Kimler Online Forum Duyuruları Yönetim İletişim Reklam Ver
Geri Git   ForumDenizi.Com > Bayanların Dünyası > Sağlıklı Beslenme

Sağlıklı Beslenme Sağlığınız için nasıl beslenmeniz lazım? sorusuna yanıt bulabileceğiniz bölüm.

Etiket Listesi

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 18 Aralık 2017   #1
 
Anka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 09 Aralık 2017
Cinsiyet: Bayan
Mesajlar: 5,695
Konular: 2624
Rep Gücü: 7
Puanları: 10
Rep Grafiği: Anka is on a distinguished road
Alınan Beğeni: 458
Verilen Beğeni: 232
Nereden: İzmir
İlişki Durumu: Yok
Burç: Basak
Takım: Besiktas
Standart 2 Günde tam 5 kilo verebilirsiniz.

2 Günde tam 5 kilo verebilirsiniz.

Tatil zamanı geldi. Kilolarınızdan şikayetçiyseniz bu diyet tam size göre...
Yaz geldi. Tatil için bavullar hazır fakat vücudumuz da hazır mı acaba? Eğer vücudunuz yaz tatiline hazır değilse işte size ilaç gibi gelecek sadece 48 saatlik bir diyet.

İşte programınız;

1. gün
7.30 Uykudan uyandıktan sonra ilk iş olarak bir bardak, içine limon ve bir parça zencefil karıştırılmış sıcak su. Bunun amacı metabolizmayı güçlü tutmak.

8.00 Yürüyüşe çıkmak için iyi bir zaman ! Egzersiz yapmak için en ideal zaman kahvaltı öncesidir çünkü vücut zaten uykudan yeni kalktığı için yağları yakmak için müsait durumdadır.

9.15 Bol bol su için. Vücuttaki kafeini suyla atarak vücudunuzu tazeleyebilirsiniz, bu da selülit oluşumunu engeller.

9.30 Kahvaltı için aşağıdaki muz karışımını için:
150ml az yağlı süt, 200 gram diet yoğurt ve bir orta boy muz.
Sütü, yoğurdu ve muzu blenderda karıştırarak uzun bir bardakta için. Muzun içindeki doğal şeker size yarım saat içersinde gün boyu yetecek bir enerji sağlayacaktır.

11.00 Çıkın ve bir kez daha yürüyüşün tadını çıkarın ! Günde 10.000 adım yürümek size tam 500 kalori kaybettirebilir.

13.00 Öğle yemeği için bir sandviç yeterli. Ama sadece sandviç deyip geçmeyin çünkü oldukça doyurucu!
Ton balığı, domates, biraz soğan ve karabiber, büyük bir parça göbek salata ve salatalık.

15.00 Yine egzersiz zamanı ! yarım saat ile 1 saat arası bisiklete binebilirsiniz ve ya kısa zamanlı bir koşu da işinizi görür. Bu sıcaklarda dışarı çıkmak istemiyorsanız 1-1.30 saatlik bir öğle uykusunun kimseye zararı olmaz.

16.15 Eğer diyet programınıza uyduysanız bu saate kadar acıkmamış olmanız gerekir. Ama oldu da acıktınız.. O zaman bu saatte içilecek bir bardak limonata ya da yenecek bir elma sizi tok tutabilir. Portakal, limon, üzüm gibi meyveler kan kolestrolünü düşürdüğü için tercih sebebi olabilir.

18.30 Akşam yemeği zamanı ! Hafif bir akşam yemeği sizi bekliyor ama yine oldukça doyurucu olacak.

Somon Salatası
2 parça kızarmış somon balığı, 1 orta boy rezene, ufak bir limon, bir miktar zeytinyağı, 1 baş sarımsak, 1 küçük yeşil biber, 300 gram taze patates, 3 dilim taze soğan ve karabiber

20.00 Dans edin. İster evde arkadaşlarınızla ister dışarıda bir diskoda 1 saat dans etmekle tam 200 kaloriye kadar yakabilirsiniz.

22.30 Uyku vakti geldi. Araştırmalar gösteriyor kiher gece 6 saatten az uyuyan insanların iştahı %15 daha fazla oluyor !


2. gün
8.00 Kulaklıklarınızı takın ve sabah yürüyüşünüze başlayın. 1 saatlik yürüyüş size 400 kalori kaybettirir.

9.00 Kahvaltı zamanı. Güne başlarken yenen güzel bir meyve salatası her zaman iyi bir seçimdir.

10.15 Aerobic zamanı. Belki de liseden beri yapmadığınız esneme hareketlerini hatırlama zamanı !. Omuzlarınızı, bacaklarınızı ve göğsünüzü çalıştırın

11.00 Yine çabuk bir kalori yakma yöntemi ! Başınızın üzerinde sizi yukarı doğru çeken bir balon olduğunu farzedin. Kollarınızı kaldırabildiğiniz kadar kaldırın ve vücudunuzu gerin.

12.30 Beyaz peynir ve siyah zeytinlerle donatılmış, yeşil biber, karabiber, bir miktar patates ve zeytinyağıyla süslenmiş lezzetli salatanızı yemenin zamanıdır.
14.30 Küçük ev işleri yaparak zayıflayın ! Mesela yerleri paspaslayın, elektrikli süpürgeyle temizlik yapın ve kendinizi giysileri ütülemeye verin ! 50 dakikalık ütü yapmak size 100 kalori kaybettirebiliyor !

16.15 Bir bardak yeşil çay için.

19.30 Programın son safhasına geldiniz ! Şimdi yapmanız gereken sadece kendinize güzel bir spagetti pişirmek. Fakat onun da bir açıklaması var tabi. Acılı yemekler ağzınızdaki sinir uçlarını uyararak metabolizmanızı hızlandırıyor.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Anka isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Sosyal Ağlarda Paylaş

Etiketler
günde, kilo, tam, verebilirsiniz


Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Gönderme Kuralları
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Hızlı Kilo Vermenin Yolları Nefertem Kilo Vermek İstiyorum 1 1 hafta önce 15:33
Ayda 10 kilo vermek mümkün Anka Sağlıklı Beslenme 0 18 Aralık 2017 21:15
Koyun kaç günde doğurur? Smoker Hayvanlar Alemi 1 13 Aralık 2017 17:42
Sağlıklı Kilo Almanın Yolları Nefertem Kilo Almak İstiyorum 0 05 Aralık 2017 20:16
Hızlı Kilo Alma Diyeti ile Haftada 5 Kilo Alın Nefertem Kilo Almak İstiyorum 0 05 Aralık 2017 20:09


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:00.