Forum Logo  

Anasayfa Kimler Online Forum Duyuruları Yönetim İletişim Reklam Ver
Geri Git   ForumDenizi.Com > Bayanların Dünyası > Sağlıklı Beslenme

Sağlıklı Beslenme Sağlığınız için nasıl beslenmeniz lazım? sorusuna yanıt bulabileceğiniz bölüm.

Etiket Listesi

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 18 Aralık 2017   #1
 
Anka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 09 Aralık 2017
Cinsiyet: Bayan
Mesajlar: 5,695
Konular: 2624
Rep Gücü: 7
Puanları: 10
Rep Grafiği: Anka is on a distinguished road
Alınan Beğeni: 458
Verilen Beğeni: 232
Nereden: İzmir
İlişki Durumu: Yok
Burç: Basak
Takım: Besiktas
Standart Zayıflamak İçin Etkili Yöntem Önerileri

Zayıflamak İçin Etkili Yöntem Önerileri

Pratik bir şekilde uygulanabilen
önerilerimizle fazla kilolarınızdan
kolaylıkla kurtulabilirsiniz.


[​IMG]


Yiyeceklerinizi yanınızda taşıyın
Öğle yemeğinizi ofise götürmeyi adet edinin. Bir araştırma, restoranda sipariş edilen yemeğin miktarının evde öğle yemeği için hazırlayıp yanınıza aldığınız yemeğin miktarından yüzde 60 daha fazla olduğunu gösteriyor.


Her zaman aynı bardaktan için
Eğer gün içinde ne kadar su içtiğinizi takip etmek istiyorsanız her zaman aynı ölçüdeki bardağı kullanın. Çünkü çeşitli büyüklüklerde bardaklarda aldığınız sıvılar sizi yanıltabilir. Ofis için önerimiz ise içmeniz gereken suyu bir şişe ya da sürahiyle belirlemeniz olacak.


Yemekte sevgilinize öncelik tanıyın
Araştırmalara göre kadınlar, sevgililerinin beslenme alışkanlıklarını farkında olmadan taklit etme eğilimindeler. Bu da onların önceki diyetlerine göre çok daha fazla miktarlarda yemelerine sebep oluyor. Bu nedenle yemeğe çıktığınızda başta gelen soğuk mezeleri önce erkek arkadaşınızın tatmasını bekleyin. Sonra siz atıştırın. Bu sisteme alışırsanız yine eskisi gibi daha az miktarlarda yediğinizi göreceksiniz.


Yemekten sonra kahve için
Yemeğin üzerine kahve içerseniz ekstra tatlı bir şeyler yemek istemezsiniz. Sağlıklı olması için kafeinsiz kahveyi tercih edin; bu içecek sindirim sisteminizi düzenler. Bunu alışkanlık haline getirirseniz vücudunuz şeker ihtiyacını hissetmez ve siz de ekstra kalorilerden kurtulmuş olursunuz.


Midenizi “Happy Hour”‘a hazırlayın
İş çıkışındaki “Happy Hour” saatlerinde alınan bir içecek ya da alkol, kan şekeri değerlerinin aniden düşmesine sebep olabilir. Bu da beraberinde yüksek kalorili yiyecekleri atıştırma isteği getirir. Bu nedenle içki içmeden bir şeyler atıştırmaya çalışın. Bunu yapamıyorsanız eve gittikten sonra bir şeyler yiyeceğinizi düşünün ve sunulan sosis, pizza gibi yüksek kalorili yiyeceklerden uzak durun.


Egzersiz sonrası ağır yemek yemeyin
Spor yapanlar egzersiz süresince harcadıkları kalori değerlerini hesaplayıp bunun verdiği rahatlıkla egzersiz sonrası büyük porsiyonlarda yemek yeme eğilimindedirler. Egzersiz sonrası açlık hissederseniz krakerin üstüne süreceğiniz yer fıstığı ezmesi yiyebilirsiniz.


Sağlıklı atıştırın
Özellikle öğün aralarında sağlıklı atıştırmalar almak ve böylece uzun süre aç kalmanın önüne geçmek dengeli bir diyetin temelini oluşturuyor. Bunun için yanınızda kuruyemiş çeşitleri ve bir meyve taşıyın. Eğer bunu yapamıyorsanız evde ya da ofiste gözünüzün önünde olacak her yere bu atıştırmalıklardan bırakın. Unutmayın bunları görmek size öğün aralarında atıştırma saatinizin geldiğini hatırlatacaktır.


Yemeğin kaynağını mutfakta tutun
Ana yemeği masaya getirmeniz fazladan yüzlerce kalori almanıza sebep olur. Fırından çıkan tavuğu ya da makarna tenceresini masaya getirirseniz tabağınız bittiği anda tekrar doldurma ihtiyacı hissedersiniz. Tencereleri mutfakta tutun. Böylece gözünüz görmediği için bittiğinde aynı yemekten tekrar yemek istemezsiniz.


kendi tabaklarınızı kullanın
Dışarıdan aldığınız yiyecekleri hiçbir zaman kendi orjinal kağlarında tüketmeyin. Eve geldikten sonra mutlaka kendi kasenize ya da tabağınıza boşaltın. Araştırmalar, dondurmayı orjinal kabında yiyenlerin evde başka bir kaseye boşaltarak yiyenlere göre yüzde 30 daha fazla tükettiklerini gösteriyor.


Az kalorili, sağlıklı besinlere yönelin
Gün boyunca daha az kalori almaya çalışın. Böylece fazla kilolarınızda kolayca kurtulabilirsiniz. Yedikleriniz önemli ölçüde azaltmak ya da sevdiğiniz yiyecekleri hayatınızdan tamamen çıkarmak kendinizi hem aç hem de gergin hissetmenize sebep olabilir. Bu durumda yapmanız gereken şey, her öğünde yediklerinizden sadece birkaç besini azaltmak ya da daha sağlıklı alternatiflerle değiştirmek olacak.


Güzel bir kahvaltı yapın
Teksas Üniversitesi’nde diyet yapan 900 kişi üzerinde yapılan son çalışmalarda, sabah yenilen yiyeceklerin kalori değerlerinin tamamının gün içinde tüketildiği ortaya çıkmış. Bu nedenle kahvaltıda, sağlıklı olan herşeyi tüketebilirsiniz.


Market alışverişi yaparken sakız çiğneyin
Marketlerde gıda ürünlerinin tanıtımları için ikram edilen yiyeceklere “Hayır” demeyi öğrenmelisiniz. Bunun en kolay yolu ağzınızın meşgul olması. Sakız çiğneyerek alışveriş yaparsanız size ikram edilen peynirleri, fazla kalorili meyve sularını ve sosları reddetme şansınız olur.​


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Anka isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Sosyal Ağlarda Paylaş

Etiketler
etkili, İçin, yöntem, zayıflamak, Önerileri


Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Gönderme Kuralları
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
En İlginç Hediyelik Eşya Önerileri Başak Hediyelik Eşya 0 09 Aralık 2017 16:16
Ağız Kokusu İçin Dua Smoker Diş Sağlığı 1 08 Aralık 2017 17:14
Daha Etkili Öğrenmek İçin ne yapmak gerekir? Nefertem YKS (Tyt+Ayt/Dil) 0 08 Aralık 2017 14:15
Erkekler İçin Makyaj Sırları Smoker Stil - Bakım 0 07 Aralık 2017 16:43
Kusursuz ve kolay ütünün sırrı nedir? Ütü yapmayı kolaylaştırmak ve daha etkili hale Smoker Bunları Biliyor musunuz? 0 06 Aralık 2017 12:41


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:21.