Forum Logo  

Anasayfa Kimler Online Forum Duyuruları Yönetim İletişim Reklam Ver
Geri Git   ForumDenizi.Com > Bayanların Dünyası > Sağlıklı Beslenme

Sağlıklı Beslenme Sağlığınız için nasıl beslenmeniz lazım? sorusuna yanıt bulabileceğiniz bölüm.

Etiket Listesi

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 22 Aralık 2017   #1
 
Anka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 09 Aralık 2017
Cinsiyet: Bayan
Mesajlar: 5,695
Konular: 2624
Rep Gücü: 7
Puanları: 10
Rep Grafiği: Anka is on a distinguished road
Alınan Beğeni: 458
Verilen Beğeni: 232
Nereden: İzmir
İlişki Durumu: Yok
Burç: Basak
Takım: Besiktas
Standart Diyete Yardımcı Besinler Nelerdir ?

Diyete Yardımcı Besinler Nelerdir ?

Diyete Yardımcı Besinler Nelerdir ?

Kaçınılması gereken yüksek kalorili yiyecek ve içecekler, düzenli ana ve ara öğün saatleri, yeterli miktarda su tüketimi, egzersiz. Bu kurallar zayıflama diyeti temelini oluştururken, metabolizmayı hızlandıran yağ yakımını sağlamak için birkaç öneri daha:

Yeşil Çay: Zayıflama diyetlerine ilave olarak günde 1-2 fincan içilen yeşil çay, yağ yakımını artırmakta. Etken maddesi olan EGCG (epigallokateşin gallat) ile vücudun insüline olan gereksinimini azaltmakta, böylece yağ artışını önlemekte. Ayrıca idrar söktürücü özelliği ile vücuttaki fazla suyu da atmaktadır.

Mate Çayı: Tok tutucu ve metabolizmayı hızlandırıcı etkisinden dolayı, günde 1 fincan tüketilebilinir.

Kefir: Süt ve ayran gibi tüketilebilen, probiyotik bir içecek olan kefir, hem bağırsak sağlığına hem de yağ yakımına katkıda bulunmaktadır.
Kafein: Kafein içeren, çay, kahve, kolalı içecekler, çikolata da metabolizmayı hızlandıran besinler arasında.

Balık: İçerisindeki iyot sayesinde metabolizmayı hızlandıran balığa en az haftada 1 gün sofranızda yer verin.

Acı Biber: Yemeklerinize ekleyeceğiniz acı biber, kapsaisin adlı etken maddesi ile metabolizmayı hızlandırmaktadır.

Tarçın: İştah kontrol mekanizması üzerinde etkili olan tarçını, süt ve sütlü tatlılarınızın üzerine ekleyebilir, elmanıza serpebilir, sabahları 1 tatlı kaşığı bal ile birlikte alabilirsiniz.

Zencefil: Soğuk algınlığına karşı kış aylarının vazgeçilmezi olan zencefili, günlük beslenmenize dahil ederek yağ yakımınıza katkıda bulunabilirsiniz. Zencefili çay olarak tüketebileceğiniz gibi çorbalarınıza ve yemeklerinize de katabilirsiniz.

Köri: Yağ yakımını hızlandıran bir baharat karışımı olan köri, özelllikle tavuk yemeklerine ayrı bir lezzet katmakta.

Turp: Salatalarınıza ekleyeceğiniz turp ile metabolizmanızı hızlandırabilirsiniz.

Hardal: Metabolizmayı hızlandıran bir diğer baharat olan hardal tohumunu salatalarınıza ekleyebilir, sosunu ise ızgara etlerle birlikte kullanabilirsiniz.
Biberiye: Biberiye bitkisi de kan dolaşımını hızlandırarak, zayıflamaya yardımcı olmaktadır.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Anka isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Sosyal Ağlarda Paylaş

Etiketler
besinler, diyete, nelerdir, yardımcı


Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Gönderme Kuralları
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Dul avrat otu nedir ? Faydaları nelerdir ? Anka Bitkilerin Dünyası 3 15 Ekim 2018 15:54
Zayıflamaya Yardımcı Başarılı Sayılan Diyetler Anka Sağlıklı Beslenme 0 18 Aralık 2017 21:09
Turkcell Bizbize Paketleri Nelerdir? Anka Cep Telefonları 0 13 Aralık 2017 16:40
İlaç çeşitleri nelerdir, Tıbbi terimi ile ilaçların farmasötik biçimleri nelerdir? Anka İlaç Prospektüsleri 0 11 Aralık 2017 17:28
Psikolojinin Alt Dalları Nelerdir? Smoker Psikoloji 0 09 Aralık 2017 22:30


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:02.