Forum Logo  

Anasayfa Kimler Online Forum Duyuruları Yönetim İletişim Reklam Ver
Geri Git   ForumDenizi.Com > Yaşam ve Eğlence > Üye İtirafları

Üye İtirafları İtiraf etmek veya paylaşmak istediğiniz sırlarınız için bu bölümü kullanabilirsiniz.

Etiket Listesi

Like Tree36Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 06 Temmuz 2019   #11
 
Regex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 27 Kasım 2017
Cinsiyet: Bay
Mesajlar: 4,347
Konular: 141
Rep Gücü: 9
Puanları: 336
Rep Grafiği: Regex is a jewel in the roughRegex is a jewel in the roughRegex is a jewel in the roughRegex is a jewel in the rough
Alınan Beğeni: 3367
Verilen Beğeni: 3009
Nereden: <?php include("config.php"); ?>
Burç: Boga
Takım: Galatasaray
Standart Cevap: Kanka Nedir? - Bahtiyar | Gerçek Dostlukların Sonu Olmaz!

Alıntı:
Painfully Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben de cok seviyorum seni, dostluk diyince akla sen gelirsin!
Sadık, guvenilir, candan, oldugu gibi, adamin dibi!
canım dostum.

@[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!] su an kiskanclik krizlerine girdim, o yuzden yorum yok size shdjdjjd
Bahti'yi bi' seninle paylaşırım Esra, ben kıskanmıyorsam senin de kıskanmaya hakkın yok.
Bahtiyar bunu beğendi.

  • When injustice becomes law, resistance becomes duty.
Regex isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Alt 06 Temmuz 2019   #12
Bazen bir hayalin gerçekleşmez,
bütün hayallerine küsersin
 
Bahtiyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 05 Ocak 2018
Cinsiyet: Bay
Mesajlar: 110
Konular: 14
Rep Gücü: 2
Puanları: 10
Rep Grafiği: Bahtiyar is on a distinguished road
Alınan Beğeni: 58
Verilen Beğeni: 48
Nereden: Antakya
İlişki Durumu: Yok
Burç: Koc
Takım: Galatasaray
Standart Cevap: Kanka Nedir? - Bahtiyar | Gerçek Dostlukların Sonu Olmaz!

Esra'm ayrıdır valla olum ne istersen de. Karşiiiim o. Biz hiç öyle ayrılıklar yaşamadık, küslük yaşamadık. Bazen birbirimizi sinir etmişiz de o hadde gelmemiştir.

Olan oldu bundan sonra olmaması için çaba göstereceğiz. Şayet ortada yılların dostluğu var önemli olan bundan sonra bunu bozmamak ki sanmıyorum.(:
Regex, Painfully ve Absent bunu beğendi.

Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş.
Ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.

Şimdi sahne senin, devam et. Ama sıra bana gelmesin, DUA ET!
Bahtiyar isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 06 Temmuz 2019   #13
Bordo aşktır, mavi tutku..
 
Absent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 05 Temmuz 2019
Cinsiyet: Bay
Mesajlar: 276
Konular: 5
Rep Gücü: 0
Puanları: 9
Rep Grafiği: Absent is an unknown quantity at this point
Alınan Beğeni: 117
Verilen Beğeni: 97
Nereden: Kocaeli / Gebze
İlişki Durumu: Evli
Burç: Aslan
Takım: Trabzonspor
Standart Cevap: Kanka Nedir? - Bahtiyar | Gerçek Dostlukların Sonu Olmaz!

Günaydın arkadaşlar..
@[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!] kısa bir süre önce tanıdığım ama öz kardeşim kadar sevdiğim birisidir. Bende yeri çok farklıdır. (Alkol kullandığı zamanlar pek sevmiyorum. Çünkü arayıp saatlerce telefonu kapamak bilmiyo)
@[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!] sizin aranızın limoni olduğu süreçte tanıdım @[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!]ı ama senin için tek kötü kelime etmedi, seninle ilgili her konuda seni yüceltti birebir şahidim. Yani her ne kadar aranız bozuk olsa da kanınız bozuk değil ki seni iyi yaad etti, başarılarını ve düzgün karakterini anlatırken geçmiş günlere geri döndü.
Ben tekrardan eskisi gibi olmanıza inanın çok sevindim. Zaten dediğin gibi kanka, kardeş kelimesi herkese karşı kullanılmayıp kişilere kolaylıkla bu değer verilmediği gibi kolay kolay de bu değerden alı koyulamıyor. İnşallah artık ebeda dostluğunuza zarar gelmez ve birlikte nice işlere imza atarsınız.
Regex ve Bahtiyar bunu beğendi.
Absent isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 06 Temmuz 2019   #14
Bazen bir hayalin gerçekleşmez,
bütün hayallerine küsersin
 
Bahtiyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 05 Ocak 2018
Cinsiyet: Bay
Mesajlar: 110
Konular: 14
Rep Gücü: 2
Puanları: 10
Rep Grafiği: Bahtiyar is on a distinguished road
Alınan Beğeni: 58
Verilen Beğeni: 48
Nereden: Antakya
İlişki Durumu: Yok
Burç: Koc
Takım: Galatasaray
Standart Cevap: Kanka Nedir? - Bahtiyar | Gerçek Dostlukların Sonu Olmaz!

Alıntı:
Absent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Günaydın arkadaşlar..
@[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!] kısa bir süre önce tanıdığım ama öz kardeşim kadar sevdiğim birisidir. Bende yeri çok farklıdır. (Alkol kullandığı zamanlar pek sevmiyorum. Çünkü arayıp saatlerce telefonu kapamak bilmiyo)
@[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!] sizin aranızın limoni olduğu süreçte tanıdım @[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!]ı ama senin için tek kötü kelime etmedi, seninle ilgili her konuda seni yüceltti birebir şahidim. Yani her ne kadar aranız bozuk olsa da kanınız bozuk değil ki seni iyi yaad etti, başarılarını ve düzgün karakterini anlatırken geçmiş günlere geri döndü.
Ben tekrardan eskisi gibi olmanıza inanın çok sevindim. Zaten dediğin gibi kanka, kardeş kelimesi herkese karşı kullanılmayıp kişilere kolaylıkla bu değer verilmediği gibi kolay kolay de bu değerden alı koyulamıyor. İnşallah artık ebeda dostluğunuza zarar gelmez ve birlikte nice işlere imza atarsınız.

Eline sağlık abi güzel özetlemişsin de ben artık alkol kullanmıyorum. No alkol.(: Bayaa oldu biliyorsun sende.
Absent bunu beğendi.

Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş.
Ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.

Şimdi sahne senin, devam et. Ama sıra bana gelmesin, DUA ET!
Bahtiyar isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 06 Temmuz 2019   #15
Bir cisim yaklaşıyor efendim..
 
Komutan Logar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 17 Temmuz 2018
Cinsiyet: Bay
Mesajlar: 2,354
Konular: 327
Rep Gücü: 5
Puanları: 128
Rep Grafiği: Komutan Logar will become famous soon enoughKomutan Logar will become famous soon enough
Alınan Beğeni: 794
Verilen Beğeni: 505
Nereden: Tel'aran'rhiod
İlişki Durumu: Yok
Burç: Boga
Takım: Galatasaray
Standart Cevap: Kanka Nedir? - Bahtiyar | Gerçek Dostlukların Sonu Olmaz!

Duygusal adamsın diyorum yok diyorsun birde
Dostluklar ara verilsede, darılmalar olsa da sonrasında kaldığı yerden devam edebiliyorsan dostluktur.
Tekrar farklı olaylar yaşanmaz umarım
Regex bunu beğendi.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Komutan Logar isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 07 Temmuz 2019   #16
Hayırlısıbegülüm
 
Deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 31 Temmuz 2018
Cinsiyet: Bayan
Mesajlar: 1,518
Konular: 64
Rep Gücü: 3
Puanları: 64
Rep Grafiği: Deniz will become famous soon enough
Alınan Beğeni: 451
Verilen Beğeni: 374
İlişki Durumu: Kimene
Burç: Koc
Takım: Turkiye
Standart Cevap: Kanka Nedir? - Bahtiyar | Gerçek Dostlukların Sonu Olmaz!

Bahtiyar : ) ongunun kankası iyiki varsın
Regex ve Bahtiyar bunu beğendi.
Deniz isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 10 Temmuz 2019   #17
Rademah
 
Qasem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 16 Ocak 2018
Cinsiyet: Bay
Mesajlar: 5,225
Konular: 217
Rep Gücü: 15
Puanları: 827
Rep Grafiği: Qasem is a splendid one to beholdQasem is a splendid one to beholdQasem is a splendid one to beholdQasem is a splendid one to beholdQasem is a splendid one to beholdQasem is a splendid one to beholdQasem is a splendid one to behold
Alınan Beğeni: 2491
Verilen Beğeni: 5353
İlişki Durumu: Uzak durun yeter...
Burç: Akrep
Takım: Turkiye
Standart Cevap: Kanka Nedir? - Bahtiyar | Gerçek Dostlukların Sonu Olmaz!

Daim olsun arkadaşlar...
Dost kolay edinilmiyor...
Bu yüzden kolayda kaybwtmemek gerek
Regex ve Painfully bunu beğendi.

Konu Qasem tarafından (10 Temmuz 2019 Saat 06:58 ) değiştirilmiştir.
Qasem isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 18 Temmuz 2019   #18
 
Nymphe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

Üyelik tarihi: 27 Kasım 2017
Cinsiyet: Bayan
Mesajlar: 11,314
Konular: 1893
Rep Gücü: 18
Puanları: 520
Rep Grafiği: Nymphe is a glorious beacon of lightNymphe is a glorious beacon of lightNymphe is a glorious beacon of lightNymphe is a glorious beacon of lightNymphe is a glorious beacon of lightNymphe is a glorious beacon of light
Alınan Beğeni: 4578
Verilen Beğeni: 4180
Nereden: Bilecik
İlişki Durumu: Hopeless case.
Burç: Aslan
Takım: Besiktas
Standart Cevap: Kanka Nedir? - Bahtiyar | Gerçek Dostlukların Sonu Olmaz!

Size de bu yakışırdı. Bir daha aynı tatsızlıkların yaşanmaması dileklerimle.^^
Regex ve Qasem bunu beğendi.

Hope for the best, but prepare for the worst.
Nymphe isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 18 Temmuz 2019   #19

Üyelik tarihi: 04 Aralık 2017
Cinsiyet: Bay
Mesajlar: 6,646
Konular: 2741
Rep Gücü: 8
Puanları: 51
Rep Grafiği: BlackdeviL will become famous soon enough
Alınan Beğeni: 1541
Verilen Beğeni: 2097
Nereden: İstanbul
İlişki Durumu: Evli
Burç: Kova
Takım: Galatasaray
Standart Cevap: Kanka Nedir? - Bahtiyar | Gerçek Dostlukların Sonu Olmaz!

Dostluğunuz daim olsun ALLAH Aranızı bozmasın.
Regex bunu beğendi.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
BlackdeviL isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Sosyal Ağlarda Paylaş

Etiketler
bahtiyar, dostlukların, gerçek, kanka, nedir, olmaz, sonu


Konuyu 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Gönderme Kuralları
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Güneşin gerçek yapısı nedir Hesnâ Felsefe - Sosyoloji 0 31 Ocak 2019 11:43
Yumurtaların Sonu Asrevya Çöp Tenekesi 1 03 Ağustos 2018 06:53
Efendimize hizmet aşki dolu olan bahtiyar hanim (Ümmü Râfî Selmâ r.a.) Üç Tuğ İslamiyet 0 20 Temmuz 2018 11:48
Gerçek Nedir ? Asrevya Köşe Yazıları / Makale / Yorum Analiz 0 18 Temmuz 2018 13:09
Kızlar kanka olursa Nymphe ForumDenizi Sözlük 1 24 Şubat 2018 12:41


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:01.