![]() |
Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
Dövme hakkında ne düşünüyorsunuz
1- Yaptırırım 2 -Yaptırmam 3 -Hep istedim ama cesaret edemedim 4 -Geçicisi neyime yetmiyor 5 -Günah |
Cevap: Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
Yaptırana bişey demem saygı duyarım. Abartı olmadığı sürece yakışıyorda.
Ama kendim asla. Vücumda leke iz vs. sevmiyorum. Ki takı saat bile kullanmayan biriyim. |
Cevap: Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
oyumuzu kullandık hayırlısı olsun :)
|
Cevap: Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
Vücudum değerlidir...
Kessinlikle zarar vermem... Geçmişten kalanı sildirirken çektiğimi bir ben bir Rabbim bilir... Bir daha mı? Asla... |
Cevap: Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
Yakistigi sürece bi sknti yok.
2 Tane Dövmem var.. |
Cevap: Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
3 tane dövmem var benim için sorun yok
|
Cevap: Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
Yaptırmak istiyorum ama henüz cesaret edemedim
|
Cevap: Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
Herkes mutlu hissedeceği gibi yaşamalı, minimal dövmeleri seviyorum. Bazen düşünüyorum ama anlam yükleyecek bir şeyimi taşımak isterim yoksa görsel bir şey mi bilemiyorum. Kolun iç tarafına yapılan bilekle dirsek arasına olan büyük dövmeler ayrı bir hoşuma gidiyor. Bir de enseye.
|
Cevap: Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
Cok begeniyorum
|
Cevap: Dövme Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
geçici dövme eyleminde bulundum
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.