ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Anketler (https://www.forumdenizi.com/anketler/)
-   -   Teknoloji mi Doğa mı? (https://www.forumdenizi.com/anketler/14712-teknoloji-mi-doga-mi.html)

Asrevya 15 December 2018 00:10

Teknoloji mi Doğa mı?
 
Sadece birini seçme şansınız olsaydı hangisi ağır basardı?

Qasem 15 December 2018 00:55

Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
 
Tabiki doğa teknoloji bşzden uzak dursun

Bilgi - İnanç - Eylem

Gamer Queen 15 December 2018 09:50

Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
 
Tabi ki doğa derken teknolojiyi kullanmamız...


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Arthuil 15 December 2018 10:01

Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
 
Temiz teknoloji, temiz doğa. :rolleyes: En güzeli bu.

Farkedmez 30 July 2019 10:35

Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
 
Doğa elbette..Ama koca şehirlere sıkışmışız sadece demekte kalıyor.

Gece 30 July 2019 11:56

Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
 
Doğa ;ehem;

ave maria 30 July 2019 15:00

Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
 
İkisi bi arada.

eFuL!m 30 July 2019 15:18

Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
 
Şüphesiz doğa ..

Juliet 02 October 2019 23:25

Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
 
Doğa tabiki.

Rigel 02 October 2019 23:33

Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
 
Şimdi o kadar geniş uçlu bir soru ki, net bir cevap vermek imkansız.

Teknoloji hidrojen bombasını da kullanıma sunuyor mikro cerrahiyi de.
Doğa temiz ve güzel bir yaşamı da sağlıyor, vahşeti ve tehlikeyi de.


Karar vermek çok zor.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:27.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.