![]() |
|
Teknoloji mi Doğa mı?
Sadece birini seçme şansınız olsaydı hangisi ağır basardı? |
Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
Tabiki doğa teknoloji bşzden uzak dursun
Bilgi - İnanç - Eylem |
Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
Tabi ki doğa derken teknolojiyi kullanmamız...
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
Temiz teknoloji, temiz doğa. :rolleyes: En güzeli bu.
|
Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
Doğa elbette..Ama koca şehirlere sıkışmışız sadece demekte kalıyor.
|
Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
Doğa ;ehem;
|
Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
İkisi bi arada.
|
Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
Şüphesiz doğa ..
|
Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
Doğa tabiki.
|
Cevap: Teknoloji mi Doğa mı?
Şimdi o kadar geniş uçlu bir soru ki, net bir cevap vermek imkansız.
Teknoloji hidrojen bombasını da kullanıma sunuyor mikro cerrahiyi de. Doğa temiz ve güzel bir yaşamı da sağlıyor, vahşeti ve tehlikeyi de. Karar vermek çok zor. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:27. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.