ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Anketler (https://www.forumdenizi.com/anketler/)
-   -   Kol saati takıyor musunuz? (https://www.forumdenizi.com/anketler/21891-kol-saati-takiyor-musunuz.html)

Mango 14 August 2019 20:04

Kol saati takıyor musunuz?
 
[IMG]*********************f/EMTgsK.png[/IMG]

-Kullanırım
-Kullanmam
-Bazen

Arthuil 14 August 2019 20:11

Cevap: Kol saati takıyor musunuz?
 
Hayır, sevmem kullanmam. Boşa ağırlık.

Mango 14 August 2019 20:24

Cevap: Kol saati takıyor musunuz?
 
Bazen kullanırım, tamamen aksesuar amaçlı
Zaten çoğunun pili bitik :D

Qasem 14 August 2019 20:43

Cevap: Kol saati takıyor musunuz?
 
Çok nadiren oda aksesuar amaçlı

eFuL!m 14 August 2019 21:13

Cevap: Kol saati takıyor musunuz?
 
Kullanırım hatta koleksiyonum var tam bir saat hastasıyım da denebilir ..

İlkiz 14 August 2019 21:21

Cevap: Kol saati takıyor musunuz?
 
Alıntı:

eFuL!m Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 90094)
Kullanırım hatta koleksiyonum var tam bir saat hastasıyım da denebilir ..

Bu yönümüz tıpkısının aynısı ...benimde koleksiyonum var diyebilirim her renk kolçaklı ve çeşit çeşit seviyorum saati...pilleri vardır aksesuar için değil çok sık bakarım...devamlı gittiğim saatçim bana öğretti ayar için o minik düğmeyi çekik faziyette bırakırsan pil kullanılmazmış kullanırken ayarlar o minik düğmeyi çalışır vaziyete getiririm her daim :)

eFuL!m 14 August 2019 21:28

Kol saati takıyor musunuz?
 
Alıntı:

İlkiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 90099)
Bu yönümüz tıpkısının aynısı ...benimde koleksiyonum var diyebilirim her renk kolçaklı ve çeşit çeşit seviyorum saati...pilleri vardır aksesuar için değil çok sık bakarım...devamlı gittiğim saatçim bana öğretti ayar için o minik düğmeyi çekik faziyette bırakırsan pil kullanılmazmış kullanırken ayarlar o minik düğmeyi çalışır vaziyete getiririm her daim :)



Banada saatçim evde iken saat takmamamı önerdi böylece saatlerimin uzun ömürlü olmasını sağlarmışım .Önerisini yıllardır uygularım bu sebeple her odamda saat mutlaka vardır [emoji18]
Peki marka takıntın var mı @İlkiz [emoji18]

İlkiz 14 August 2019 21:34

Cevap: Kol saati takıyor musunuz?
 
Yok markasına hiç takılmam sadece modeline bakarım hiç bozulupta attığım olmadı :)evde saat takmam...dışarı çıkarken kesin hemen takarım...öyle süslü incikli boncuklu saatleri sevmem genelde renkli kolçaklı veya spordur benim saatlerim ve rugan kolçaklı...takı türü olanları sevmem.

Walker 14 August 2019 21:35

Cevap: Kol saati takıyor musunuz?
 
Kullanıyorum.

eFuL!m 14 August 2019 21:43

Cevap: Kol saati takıyor musunuz?
 
Alıntı:

İlkiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 90107)
Yok markasına hiç takılmam sadece modeline bakarım hiç bozulupta attığım olmadı :)evde saat takmam...dışarı çıkarken kesin hemen takarım...öyle süslü incikli boncuklu saatleri sevmem genelde renkli kolçaklı veya spordur benim saatlerim ve rugan kolçaklı...takı türü olanları sevmem.



Burada ayrılıyoruz ben genelde gold veya gümüş kordon veyahutta ikisi bir arada severim [emoji18] Ama saat güzel aksesuar orası kesin [emoji18]


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.