![]() |
|
Cevap: Doğum Yılı Anketi
Ben bu anketi oylamamışım. Oysa oyladığıma ve hatta troll bi' yorum yazdığıma emindim. Şimdi oyladım. Troll sonraya kalsın.
Yalnız 1995 ve altında doğan kimse yokmuş ya da ankete oy kullanmamış. Tehlikenin farkında mısınız? Yakında "şaka maka FD'nin 30'luk teyze/amca kaynaması" diye bi' sözlük başlığı açılırsa yeridir. Psikolojim bozuldu, gidiyorum. Zalımsın kader. |
Cevap: Doğum Yılı Anketi
1990-1994
|
Cevap: Doğum Yılı Anketi
Alıntı:
Hatırlatmak istedim :D |
Cevap: Doğum Yılı Anketi
|
Cevap: Doğum Yılı Anketi
Ben 96 doğumluyum ;liya;
|
Cevap: Doğum Yılı Anketi
@Regex muhtar olsan ihtiyarlar heyetin hazır yani :D.
|
Cevap: Doğum Yılı Anketi
Alıntı:
|
Cevap: Doğum Yılı Anketi
Bu doğum yılı anketine, 95 sonrası evlenen ve evlenme adayları ile, 95 öncesi evlenemeyenleri de katsak mı ;utan;
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:05. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.