![]() |
Sana hasretim
Anladın mı şimdi beni,
Her şeyi anladın mı? Ne ben eskisi kadar iyiyim Ne de sen eskiden olduğun gibi mutlu. Kalp kıran lafları, Anlamsız dargınlıkları, Ve en çok da Bizi ayrı hayatlarda yaşamaya mecbur eden Bu derin hasreti, hiç uzatmasaydık keşke... Uzatmadan kısa kesmeli, Lafı, dargınlığı, En çok da hasreti... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.