![]() |
Seni çok özledim
Kadın : Ordan seyredeceğine hayatıma gir.
Adam : Anlamadım? Kadın : İki saattir yüzüme bakıcağına diyorum, hayatıma girsene. Adam : Gelirsem kafanı çantama yemekten korkuyorum. Kadın : Onu gelirsen değil, gidersen yersin. |
Cevap: Seni çok özledim
Seni çok özledim,Unuttum bütün kırgınlıkları.Sadece çok özledim...:hinmlk:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.