![]() |
Bir gidişin öyküsünde.
Hiçbir gidişe gelip
Sonra orda öylece bırakarak Ve hiç dönmeyeceğini bilerek Ardından bir seyir rotası Dilde ıslak bir türkü. Kalabalıkta bıraktım Öyle sessiz, öyle yalnız. Ardım sıra ağlamadım. Ve hiçbir hıçkırık bu kadar koymadı Bir gidişin öyküsünde. Seni sensizliğinde bulmuşken Sıcaklığını sürmüşken ruhuma Bir sonbahara emanet edip yürüyorum. Saçları sarı, gözleri ıslak Yalnız bir İstanbul |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.