ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Aşk - Şiir Dünyası (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/)
-   -   Ben kimseye ''GİT'' de demem, diyemem. (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/17771-ben-kimseye-git-de-demem-diyemem.html)

Neoma 06 February 2019 13:02

Ben kimseye ''GİT'' de demem, diyemem.
 
Yaşadıklarımın hiçbirini unutmam.
Ama evet ! yeri gelir susarım.
Canımı çok yakan şeyler olur ama yinede susarım, tükenirim.
Buna izin de veririm aslında..
budalalığımdan mı? Hayır!
Ben kimseye ''GİT'' de demem, diyemem.
O kişi vazgeçilmez olduğundan mı? Hayır.
Ona o kadar şeye rağmen,o kadar değer veririm ki, hergün yaptıklarına utansın diye.
Ama bir gün öyle bir giderim ki; Kaybedeceğim hiçbir şey olmaz!'....


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.