![]() |
İnandgm tek şeysin .
Hiç kıyamadıgmsın .
İnandgm tek şeysin . Her yerde adnı duymak isdedigim herşeyde senin olmanı diledig...im ama hep kaybetmekten korktugm tek dostsun tek ama tek güven kaynağımsın . iyki vrsnHerşeyin başı sensin . ...Herşeyden Önce Sen varsn . ne begun ne yarn hiç bitmeyeceksin . Hala dostluga inanabiyorsam sebebi sensn . |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.