![]() |
Sen Olsaydin
Sen Olaydın
Keşke gözümü senle açıp senle kapatsaydım..Senden başkasının eli elime değmeseydi.. Bazen düşünüyorum da keşke sen yanımda olaydın sen olaydın da bu hallerde olmayaydım.. Çok özledim güvenli bir kucağı çok özledim sağlam bir omuzu..yarını düşünmeden yaşamayı birinin beni her şeyden koruyacağını bilmek ve onun rahatlığıyla yaşamak…sen olaydın da içim rahat gözlerimi kapayaydım.. Kalbimi açamıyorum kimseye,derdimi anlatamıyorum,içimdekileri kimse bilmiyor..Sen olaydın da sana..anlataydım bana ait bir yazıdır komik ama paylaşmak istedim.. tarihi kaydetmemiştim.. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.