![]() |
Kötu olan kaderim
Gel Ey Sevgili.. !!
Hala ne diye bekleyistesin..?? Daha ne kadar sürecek Bekleyisim.. Özlemim.. Hasretim.. Gözyasım… ..?? Gel hala ne diye bekleyistesin…?? SENİ SENSİZ YASAMAK EN KÖTÜ KADERİM. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.