![]() |
Hiç yazmadık aşk oldu
Yalnızlığın, yalnızlığımla kafiyeliydi.
Alt alta yazsak şiir, yan yana yazsak öykü olurdu. Hiç yazmadık aşk oldu.. ” |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.