![]() |
Ben agliyorum neden
birinin gözlerinde yaş koşuyorum yanına: "sen kimsin?"
-ben ağlıyorum" neden? -elimden aldıkları için "senin miydi elinden alınanlar?" -evet! |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.