![]() |
Aşk bitti, Aşk Hiç Biter mi?..
''Aşk bitti Elimden sanki minik bir balık kayıp gitti Aşk bitti İçimden sanki bir şeyler kopup gitti!'' Aşk hiç biter mi ? Kalır Bir durakta Yırtık bir afişte Buruk bir gülüşte Dağılmış yürüyüşte Kalır Bir sokakta Bir genel telefonda Bir soru yanıtında Bir komşu suratında Kalır Bir pazarda Bir kahve kokusunda Bir tavşan niyetinde Bir çorap fiyatında Bu aralar çokça dinlediğim bir şarkının sözlerinden benim en çok sevdiğim kısmı yukarıda yazılı olan ... Sözleri yazan iyi yazmış .galiba Ezginin Günlüğü söylüyor tam da bilmiyorum ama şarkısı da çok güzel . İnsanca sevmek sevilmek ve bu ayrıntıları farketmek çok güzel. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.