![]() |
Senden sonrasi yok
bilmiyorum senden sonra birdaha severmiyim
biraz gam biraz keder dert deyil buda gecer herşeye katlanırdım ayrılık olmasaydı... diyorsunki alışmalı zamanla unutursun unutamam sende beni unutma ne olursun belki bir gün karşına cıkacagım o gun bile hala seni seviyor olacagım |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.