![]() |
Bir uçurumun başındayım
Bir uçurumun başındayım
Uçsuz bucaksız evrenin Pırıl pırıl parlayan Ben yaşıyorum, ben seviyorum Ben seviliyorum dercesine parlayan Yıldızların altında Kanadı kırılmış martı Ağa takılmış balık misali çaresizim Sevipte sevilmemenin burukluğunu Kalbimi açtığım güzele kavuşamamanın Acısını çekiyorum İçime sığmayan duyguları dizginleyemiyorum Bir an bir düşünceye saplanıyor Derin dibi olmayan bir kuyunun Karanlık boşluğun içinde kayboluyorum Hayalin karşıma çıkıyor bir an Uzanıyor ellerim, dokunmak istiyorum Dokunamıyorum; O an gözlerim doluyor ağlıyorum İşte o an içimden gelen sese kulak veriyor Seninle olmanın ızdırap Sensiz olmanın ölüm olduğunu düşünüyorum Ve herşeye yalnızlığa son diyorum O uçuruma, sevdiklerime, sevenlerime Parlayan yıldızlara veda ediyorum Haykırıyorum yalnızlığı, ızdırabı Ve seni iki kelimeyle terk ediyorum SENİ SEVİYORUM |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.