![]() |
Cok Yanlizim
Yağmur yağdı yine sokakLar ısLak
Benim senden ba$kasını görmeyen gözLerim gibi... We bu yağmur öyLe güzeL yağıyor ki dı$arda ÇisiLtiLer bitmek biLmeyen bi $arkının ezgisi gibi... ÖyLe bir i$Liyor ki bu ses içime Hiç unutuLmayacak,hep hatırLanacakmı$ gibi... YağmurLa beraber bir toprak kokusu sarar etrafı Sanki bir yerLerden tanıdık gibi,bir türLü çıkaramadığım... A$k gibi,me$k gibi bendeki bu yağmur sewgisi Nedeni yokmu$ gibi,war gibi... AsLında Dost gibi,ahbap gibi $u yağmur damLaLarı bana. Çünkü; Gündüzün geceyi gizLediği gibi AğLadığım zamanLarda, Gözya$Larımı sakLayan Bir tek onLar war $u koskoca dünyada |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.