![]() |
Koskoca şehiR diyoRum
AsLında DuyguLarın gizLi kaLması zoRdu yaşanan aşkLar kaRşısında..Yaşayıpta yaşamın ne anLama geldigini anLatack en İyi onLar anlatacaktı biR Bakıma..
Koskoca şehiR diyoRum.. Kocaman $ehirde İnsan nasıL yaLnız kaLır ? akLım aLmıyoR ! DiyoRum ama asıL yaLnızLıgı ya$ıyoRum KaRanLıkLar aRdında.. $imdiLerde a$K '' Gitti ! Bitti !' Lerle ba$Layan Gözya$Ları Ama.. Ama 'SeviyoRdum'La Biten BiR Basit CümLeydi.. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.