![]() |
Ah... olsaydin yanimda,
Simdi Seninle Olmak Vardi...
Simdi seninle olmak vardi, Mudanya'da sahilde, Elele... Kumsaldan, deniz kabuklarini toplamak vardi birlikte. Her biriyle tek tek konusarak... Sonra gidip taslarin üzerinde oturmak, Simsiki sarilmis bir sekilde... Kiyidan ufka kadar, Denizin her satirina; Seni sevdigimi yazmak vardi... Ah... Ah... Vardi ama, Sen yoksun yanimda. Ah... Ah... olsaydin yanimda, Ah... Ne olurdu ?... Ne olurdu?... Olsaydin ya yanimda.... __________________ |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.