![]() |
Elmaların sadece kırmızısı görünüyor
Ben resim çizemem ki sevgili,
Beceremedim hiç. Çöpten adam, çöpten kadın yaptım Ve birde derme, çatma bir ev... Damını kırmızıya boyadım. Kapıya sıkıca bir kilit vurdum Bahçesine; kiraz ağaçları, Elma, erik ağaçları ve papatyalar ektim. Ben resim çizemem sevgili, Mutluluğun resmini kimse becerememiş Ben mi çizeyim?.. Yok sorma bana; mutlumusun?.. diye Çöpten adam, çöpten kadının, Dudakları birbirine kenetlenmiş. Oda da tavana kadar, Kalpler uçuşuyor. Çocukça bir resim işte... Bu yaşta koşuşturan çocuklarımız, Olamaz ya... Sallanan bir koltuk hemen, camın önünde duruyor Ama daha vakit var O yüzden şimdilik boş duruyor... Biz çocuklar gibi, Koşuşturuyoruz bu ufacık evde. Kar yağmış, bir bahçe düşle Elmaların sadece kırmızısı görünüyor Papatyanın sarısı Kiraza vakit var daha... Ben resim çizemem sevgili, söyemiştim ya Duygularım çizmiş olmalı... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.