![]() |
Sen gel de yeter ki
Beni güzel hatırla!
Bunlar son satırlar... Farzet ki bir rüzgârdım, esip geçtim hayatından.. Yada bir yağmur, sel oldum sokağında.. Sonra toprak çekti suyu, kaybolup gittim.. ...Belki de bir rüyaydım senin için.. Uyandın ve ben bittim.. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.