![]() |
Senle olmak ne güzeldi
Bana öyle bir isim ver ki senin adının yanında dursun.Seni anan beni de ansın.Seni hatırlayan beni hatırlamadan olmasın.Bir "ile" koy aramıza,bizi birbirimize bağlasın...
' |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.