![]() |
Bitti Sevdam
Ne çıkar yanımda olmasan !
Kalbim senden ibaret değil mi ? Uzaktan sevmek zor demişsin... Etme sevdam ! Görmeden sevmek ibadet değil mi ? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.