![]() |
Aşık değilim.
Aşık olmanın yolu bir aşkın meyvesi olmaktan geçer.
Ben Ahmet Kaya şarklılarıyla birbirini sevenlerin aşk meyvesiyim. Aşık değilim. Ben aşkın ta kendisiyim! |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.