ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Aşk - Şiir Dünyası (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/)
-   -   Alıştım.. Her şeye.. (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/37120-alistim-her-seye.html)

Neoma 12 November 2019 13:50

Alıştım.. Her şeye..
 
Başkaları için dilediklerimi, kendime yapamadım hiç. Başkasına huzur verdiysem, hayatı kendime zehir ettim. Birçok şey oldum bu hayatta. İyi, kötü.. Güzel, çirkin.. Acımasız, merhametli.. Ama ben hiç bencil olamadım. Az da olsa, olsaydım eminim her şey daha farklı olurdu hayatımda. Bencil olup kansız olacağıma, bencil olmayıp arsız oldum.. Alıştım.. Her şeye..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.