ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Aşk - Şiir Dünyası (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/)
-   -   Sessızlık (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/44363-sessizlik.html)

Neoma 21 February 2020 11:47

Sessızlık
 
Konuşmak boşa harcamak oluyor sesleri, kelimeleri. Uzay boşluğunda salınıp gitmeden önce cümleler önce iç kulağındaki dar ağacına asılır. Yazık olur. Kaybolan cümlelere yakılan ağıtlar da heba olur.

Geriye yazmak kalır elinde. Kağıdın şefkatli kucağında mürekkep kelimelere süt olur. Bakıp da gören gözler bulur. En sonunda bir yuvası olur. Olur da sokağa düşerse o kelimeler, yankılanıp kimbilir kaç anıda tekrar tekrar hayat bulur.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.