![]() |
Bazen sesini duymak istiyorum
İnsan beklenti içine giriyor, bekliyor bir şeyleri ama neyi beklediğini bilmiyor. Öylece, bir şeyler gelsin istiyor.
Hiç müdahale olmadan bir şeylerin olmasını bekliyor. Bırakalım, diyor, her şey yerli yerine düşsün. Ellemeyelim... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.