ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Aşk - Şiir Dünyası (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/)
-   -   Ben de memnun oldum. (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/45141-ben-de-memnun-oldum.html)

Neoma 25 February 2020 15:12

Ben de memnun oldum.
 
Gerçeği oynayalım mı biraz... yalnızlık hissiniz kaleye geçsin... en sert şutu çekelim ona... maç bitsin... sert şut için gene de kırmızı kart...yani bak geçmesinin, iletişim halinde olmanın, temas halinde olmanın bunlarla alakası yok.

Birinin size nasılsın demesiyle alakası yok... nasılsın dedikleri zaman verdiğiniz cevaplar doğru mu... kendinizle tanışın hadi.

Ben de memnun oldum...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.