![]() |
Hep kötüyüz
Ne kadar iyi olsakta birilerinin hikâyesinde hep kötüyüz.”
Bu yüzden kafaya fazla takmamak gerek... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.