• Hani ne yaparlarsa yapsınlar hep çok sevdiğin insanlar var ya, Onların seni en çok üzenler olması, ne garip.
  • Kimsenin üzerine fazla düşmeyin, sonra eziliyorlar ve suçlusu yine siz oluyorsunuz.
  • Aklıma gelme diye dinleyemediğim şarkılar var benim.
  • Görücü usulü bir aşk istiyorum, görünce göresim gelsin, görmeyince ölesim…
  • Akla gelen, başa gelir diyorlar ya, yalan ! Öyle olsa, milyonlarca sen düşerdi basıma.
  • Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım!
  • Buğulu camlardaki sözler gibisin; Yani nefesim olmadan bir hiçsin.
  • Fazla büyütme kendini, en fazla sevebildiğim kadarsın; dahası yok…
  • Geceye hey! Dedim. Bir bulut beyaz aydınlık ve ben görüyorum belki yalnızlık…
  • Dikkat et ama’larla beni kaybettin, keşke’lerle kendini mahvedeceksin!
  • ‎Umudunu kaybetme belki döner.. Ama çokta ümitli olma; Belkide gittiğini senden daha çok sever.
  • Oldu yine karanlık..Fotoğraf çektirmiyorum artık.. Her biri başka biri.. Bu surata ya tutukluyum yani sanık yada bir tanık.!
  • Şüphesiz ki Allah her şeyi bilir, Seni nasıl sevdiğimi de…
  • Geleceği olmayan aşkın peşinden gidilmez; Sen öldün benim için. Bilirim ki; Ölenle ölünmez.
  • Kötü bir niyeti yoktu aslında, sakarlık işte; Kalbimi kırdı gitti.
  • İstediğin kadar hayatımın kıyısında, köşesinde bulunabilirsin. Üzgünüm ama bir daha asla ‘merkezinde’ olmayacaksın.
  • Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim! Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim.
  • Onunla göz göze gelince konuşmak istemezsin. Çünkü o an susmak, gözlerine doya doya bakmak için en büyük fırsattır.
  • Eskitiyorum eskitiyorum, kalıyor ne kadar güzel olduğun.
  • Varsa karşılığı, sonuna dek gideceksin ! ama yoksa karşılığı; i̇lk kavşaktan döneceksin.
  • Allah’a emanet ol, dedi ve gitti. Güldüm.. Zaten başka kimim var ki ?
  • Kadına yaş’ı sorulmaz. Çünkü oda bilmez ağladığı gecelerin hesabını, kitabını.
  • Hesabını veremeyeceğiniz işlere kalkışmayın.. Çünkü öteki tarafta bulaşık yıkatmıyorlar.
  • Bazen ihtiyaç duyuyor insan, sevildiğini bilmeye.
  • Rüzgar yine kokunu getirdi, anlayacağın bu gece de Canım Burnumda…
  • Ben dostlarımı hiç satmadım! Çünkü; ya beş para etmez çıktılar ya da paha biçilemez…
  • İlk izlenim çok önemlidir.. İlk iki dakika kocaman bir yüreği var sanırsın; Sonra bir ömür o yürekte, ilk iki dakikayı ararsın.
  • Sesini hatırlamıyorum bile; ama söyledikleri hala aklımda.
  • Aslında onun karşısındayken konuşmak istemezsin. Çünkü o an susmak, gözlerine doya doya bakmak için en büyük fırsattır.
  • Tek pişmanlığım kelimelerimi bile haketmeyen insanlara, saatlerce cümleler kurmaktır.
  • Herkes yürüsün…sokaklar karanlık biliyorsunuz …köşe başlarında ölmek diye bir korkusu olmasın kimsenin… Yürümek bir başkaldırıdır belki de ötesi…
  • Şiir bir bakıma ağacı yapraklarından görmeye çalışmaktır. Her şey o arada saklıdır.
  • Bazen unutuyor insan, unutulduğunu da.
  • İstediğim tek şey gece başını yastığa koyduğunda, aklına gelebilmek…
  • Manasız söz duymaktansa, horoz sesi duymayı tercih ederim; En azından öteceği zamanı bilir.
  • Ne zaman ki dinlediğiniz şarkılar size O’nu hatırlatmaz; işte ancak o zaman hayattan bi tat alabilirsiniz.
  • Annemin Allah belanı versin dediği gün tanışmıştık seninle.
  • Yazı gelirse benimsin, tura gelirse seninim.
  • Geleceği olmayan aşkın peşinden gidilmez; Sen öldün benim için. Bilirim ki; Ölenle ölünmez.
  • Korkuyorum, bir gün biri çıkıp Ey İnsanoğlu ! diyecek ve kimse üstüne alınmayacak .
  • Ne gerek var kafiyeli cümleler kurmaya.. Özledim işte, o kadar.