
- Hani ne yaparlarsa yapsınlar hep çok sevdiğin insanlar var ya, Onların seni en çok üzenler olması, ne garip.
- Kimsenin üzerine fazla düşmeyin, sonra eziliyorlar ve suçlusu yine siz oluyorsunuz.
- Aklıma gelme diye dinleyemediğim şarkılar var benim.
- Görücü usulü bir aşk istiyorum, görünce göresim gelsin, görmeyince ölesim…
- Akla gelen, başa gelir diyorlar ya, yalan ! Öyle olsa, milyonlarca sen düşerdi basıma.
- Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım!
- Buğulu camlardaki sözler gibisin; Yani nefesim olmadan bir hiçsin.
- Fazla büyütme kendini, en fazla sevebildiğim kadarsın; dahası yok…
- Geceye hey! Dedim. Bir bulut beyaz aydınlık ve ben görüyorum belki yalnızlık…
- Dikkat et ama’larla beni kaybettin, keşke’lerle kendini mahvedeceksin!
- Umudunu kaybetme belki döner.. Ama çokta ümitli olma; Belkide gittiğini senden daha çok sever.
- Oldu yine karanlık..Fotoğraf çektirmiyorum artık.. Her biri başka biri.. Bu surata ya tutukluyum yani sanık yada bir tanık.!
- Şüphesiz ki Allah her şeyi bilir, Seni nasıl sevdiğimi de…
- Geleceği olmayan aşkın peşinden gidilmez; Sen öldün benim için. Bilirim ki; Ölenle ölünmez.
- Kötü bir niyeti yoktu aslında, sakarlık işte; Kalbimi kırdı gitti.
- İstediğin kadar hayatımın kıyısında, köşesinde bulunabilirsin. Üzgünüm ama bir daha asla ‘merkezinde’ olmayacaksın.
- Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim! Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim.
- Onunla göz göze gelince konuşmak istemezsin. Çünkü o an susmak, gözlerine doya doya bakmak için en büyük fırsattır.
- Eskitiyorum eskitiyorum, kalıyor ne kadar güzel olduğun.
- Varsa karşılığı, sonuna dek gideceksin ! ama yoksa karşılığı; i̇lk kavşaktan döneceksin.
- Allah’a emanet ol, dedi ve gitti. Güldüm.. Zaten başka kimim var ki ?
- Kadına yaş’ı sorulmaz. Çünkü oda bilmez ağladığı gecelerin hesabını, kitabını.
- Hesabını veremeyeceğiniz işlere kalkışmayın.. Çünkü öteki tarafta bulaşık yıkatmıyorlar.
- Bazen ihtiyaç duyuyor insan, sevildiğini bilmeye.
- Rüzgar yine kokunu getirdi, anlayacağın bu gece de Canım Burnumda…
- Ben dostlarımı hiç satmadım! Çünkü; ya beş para etmez çıktılar ya da paha biçilemez…
- İlk izlenim çok önemlidir.. İlk iki dakika kocaman bir yüreği var sanırsın; Sonra bir ömür o yürekte, ilk iki dakikayı ararsın.
- Sesini hatırlamıyorum bile; ama söyledikleri hala aklımda.
- Aslında onun karşısındayken konuşmak istemezsin. Çünkü o an susmak, gözlerine doya doya bakmak için en büyük fırsattır.
- Tek pişmanlığım kelimelerimi bile haketmeyen insanlara, saatlerce cümleler kurmaktır.
- Herkes yürüsün…sokaklar karanlık biliyorsunuz …köşe başlarında ölmek diye bir korkusu olmasın kimsenin… Yürümek bir başkaldırıdır belki de ötesi…
- Şiir bir bakıma ağacı yapraklarından görmeye çalışmaktır. Her şey o arada saklıdır.
- Bazen unutuyor insan, unutulduğunu da.
- İstediğim tek şey gece başını yastığa koyduğunda, aklına gelebilmek…
- Manasız söz duymaktansa, horoz sesi duymayı tercih ederim; En azından öteceği zamanı bilir.
- Ne zaman ki dinlediğiniz şarkılar size O’nu hatırlatmaz; işte ancak o zaman hayattan bi tat alabilirsiniz.
- Annemin Allah belanı versin dediği gün tanışmıştık seninle.
- Yazı gelirse benimsin, tura gelirse seninim.
- Geleceği olmayan aşkın peşinden gidilmez; Sen öldün benim için. Bilirim ki; Ölenle ölünmez.
- Korkuyorum, bir gün biri çıkıp Ey İnsanoğlu ! diyecek ve kimse üstüne alınmayacak .
- Ne gerek var kafiyeli cümleler kurmaya.. Özledim işte, o kadar.

1Beğeni(ler)






Normal