ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Atatürk Köşesi (https://www.forumdenizi.com/ataturk-kosesi/)
-   -   Adına yazdım (https://www.forumdenizi.com/ataturk-kosesi/17135-adina-yazdim.html)

Neoma 27 January 2019 22:21

Adına yazdım
 
Mavi bir aydınlık doğuyorsa yüreğime
Mutlu bir geleceğim varsa
Özgürsem yenilmemişsem güç giriyorsa bileklerime
Sendendir.

Saban ardında gülüyorsa çiftçinin gözleri
Demiri daha iyi dövüyorsa eller
Güçlüyse uyanıksa kıvançlıysa
Seni düşündüğümdendir

Övgüler yazıyorsa bütün şairler
Düşüncelerdeysen diller seni söylüyorsa
İlk adını öğreniyorsa çocuklar
Büyüklüğündendir.

Yas tutuyorsak milletçe her on Kasımda
Ağlıyorsa yüreğimiz susamışsak yanmışsak
Destanlar söylemişsek büyük adına
Sana inandığımızdandır.

Ethem YAZGAN


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.