ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Beşiktaş (https://www.forumdenizi.com/besiktas/)
-   -   Slovan Bratislava 4-2 Beşiktaş (https://www.forumdenizi.com/besiktas/30032-slovan-bratislava-4-2-besiktas.html)

HaDeS 20 September 2019 19:29

Slovan Bratislava 4-2 Beşiktaş
 
Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi K Grubu ilk hafta maçında deplasmanda Slovakya'nın Slovan Bratislava ekibiyle karşı karşıya geldi. Siyah-beyazlı temsilcimiz, son dakikalarına 2-2 eşitlikle girilen mücadelede art arda yediği 2 golle rakibine 4-2 mağlup oldu.

Stat: Narodny

Hakemler: Kristo Tohver, Silver Koiv, Aron Harsing (Estonya)

Slovan Bratislava: Greif, Medvedev, Abena, Bozhikov, De Marco, Rabiu İbrahim (Dk. 89 Bajric), De Kamps (Dk. 82 Ljubicic), Holman, Drazic (Dk. 77 Daniel), Rharsalla, Sporar

Beşiktaş: Karius, Douglas, Vida, Ruiz (Dk. 74 Hutchinson), Rebocho, Elneny, Dorukhan Toköz, Ljajic, Diaby (Dk. 79 Lens), N'Koudou (Dk. 82 Güven Yalçın), Umut Nayir

Goller: Dk. 14 ve 58 Sporar, Dk. 90+3 Ljubicic, Dk. 90+4 Rharsalla (Slovan Bratislava), Dk. 29 Ljajic (Penaltıdan), Dk. 45+1 Bozhikov (Kendi kalesine) (Beşiktaş)

Sarı kartlar: Dk. 8 Ruiz, Dk. 38 Ljajic (Beşiktaş), Dk. 28 De Kamps, Dk. 84 Ljubicic (Slovan Bratislava)

Kaynak: TRT SPOR

https://resmin.net/uploads/5c48cce2e2/8675.jpg

Renksiz 20 September 2019 19:37

Cevap: Slovan Bratislava 4-2 Beşiktaş
 
Çöküş başladı diyebilir miyiz?

HaDeS 20 September 2019 20:11

Cevap: Slovan Bratislava 4-2 Beşiktaş
 
Alıntı:

Renksiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 116910)
Çöküş başladı diyebilir miyiz?

Çöküşten öte sıradan bir takımdan 4 gollü mağlubiyet. Çok yazık.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.