![]() |
Derbiler ustalık ister
;bjk;
Derbiler ustalık ister https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...1abcf6cc91.jpg Süper Lig'in 23. haftasında Beşiktaş, evinde Fenerbahçe'yi konuk etti.. Beşiktaş, ilk yarısını 1-0 geride kapattığı karşılaşmayı ikinci yarıda bulduğu gollerle 3-1 kazandı. Fenerbahçe 8. dakikada Fernandao'nun golüyle 1-0 öne geçti. İlk yarı yer yer gerilimlere sahne oldu. Cüneyt Çakır'ın verip vermediği düdükler tartışma yarattı. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...e9b68b8cec.jpg Fenerbahçe'nin 8. dakikadaki pozisyonunda ofsayt tartışması yapıldı. Beşiktaş ise Quaresma'nın ceza sahasındaki pozisyonunda penaltı bekledi. Domagoj Vida 49. dakikada attığı kafa golüyle durumu 1-1'e getirdi. Beşiktaş 77. dakikada Ricardo Quaresma'nın müthiş golüyle durumu 2-1 yaptı. Ricardo Quaresma 90+4'te fişi çekti ve 3-1'lik skoru tayin etti. Siyah-beyazlılar bu skorla birlikte 44 puana yükselirken, Fenerbahçe 44 puanla haftayı kapadı. Beşiktaş ligde bir sonraki hafta Trabzonspor deplasmanına gidecek. Fenerbahçe ise evinde Akhisarspor'u ağırlayacak. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9d991e400b.jpg Hürriyet |
Cevap: Derbiler ustalık ister
Tebrikler @Kitap kokusu :D
|
Cevap: Derbiler ustalık ister
tebrikler efenim
ama son zamanda bizden daha fazla derbi ustası olan yoktu yinede hakeden kazanmalı elbet adalet şart.) |
Cevap: Derbiler ustalık ister
Tebrik ederim. ^^
|
Cevap: Derbiler ustalık ister
Verilmeyen penaltı, kırmızı kart ve ofsayt olan gole rağmen maçı aldık. :rolleyes:
Teşekkürler arkadaşlar ;w; |
Cevap: Derbiler ustalık ister
Yani şaşırmadım, Beşiktaş bu. Lig adamlara basit geliyor.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.