![]() |
Japonya'da UFO görüldü!
Japonya'nın kuzeyinde tanımlanamayan bir gök cismi görüldü. Cisimle ilgili pek çok spekülasyon ortaya atıldı. https://cdn1.ntv.com.tr/gorsel/hoxb2...=1592461425740 Sosyal medyaya yansıyan görüntülerde beyaz bir balona benzeyen cismin gökyüzünde süzüldüğü görülüyor. https://cdn1.ntv.com.tr/gorsel/ous68...=1592461425740 Sendai ve Murata bölgelerinde görülen gökcisminin Kuzey Kore propagandası olduğunu iddia eden de, uzaylı olduğuna dair spekülasyonlar ortaya atan da var. https://cdn1.ntv.com.tr/gorsel/nFN70...=1592461425740 Tartışma, Japonya'da Twitter kullanıcıları arasında çok popüler oldu. https://cdn1.ntv.com.tr/gorsel/AzRAO...=1592461425740 Gündemdeki başlıklar arasında üçüncü sıraya yerleşti. https://cdn1.ntv.com.tr/gorsel/3MOdM...=1592461425740 Yetkililerden ise görüntüler ile ilgili henüz bir açıklama yok. |
Cevap: Japonya'da UFO görüldü!
Artık çıksalar ortaya da hepimiz rahatlasak (:
|
Cevap: Japonya'da UFO görüldü!
Bizim ülkemiz de görünüyordur bence
|
Cevap: Japonya'da UFO görüldü!
Uzaylılara da virüs bulaştıırp evreni yok etmeyi becerelim.
|
Cevap: Japonya'da UFO görüldü!
Alıntı:
|
Cevap: Japonya'da UFO görüldü!
Ya bu benim uçak ya öyle şey etmeyin sadece 28383738393939393 trilyon dolarcik falan :D
Ne kadar Türk parası ediyor bilmiyorum ki matematiğin yetmiyor :D |
Cevap: Japonya'da UFO görüldü!
Altındaki ne ,uçak gibi bişi var .
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.