![]() |
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
@Tabut'un yetkisi kendi isteği üzerine alınmıştır. Emekleri için teşekkür ederiz.
|
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
. @Nyctophilia'nın yetkisi kendi isteğiyle alınmıştır. Emekleri için teşekkür ederiz. Onursal üye olarak devam edecektir :)
|
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
Yönetici bildirimine geçmeden önce şunu belirteyim; düzen oturduğundan beri ForumDenizi'nde doğrudan bir üst yönetici ataması gerçekleşmemiştir. Takip edenler bunu gayet iyi bilir. Babamızın oğlu olsa bile hiyerarşik sisteme uyum sağladık. Şu anki atama da bunun bir göstergesidir.
- @Jön TüRk ile burada bulunan üst yönetimdeki birkaç arkadaşımız da dahil olmak üzere çok büyük bir forumda birlikte çalıştık. Ben teknik admin, diğer arkadaşlar da üst yöneticiyken kendisi oranın genel sorumlusu pozisyonunda en yetkili adminiydi. Hem güvenilirliği, hem ağırbaşlılığı, hem olgunluğu, hem oturmuş kişiliği, hem de yönetici vasfı taşıyor olması hepinizin zaten malumudur. Ancak vermiş olduğu bir sözden dolayı farklı bir forumda adminlik yapıyordu. Bu akşam itibarıyla oradaki görevinden kendi isteği doğrultusunda ayrıldığı için yönetime süper moderatör olarak katılmıştır. - Dip Not: Yönetim içerisinde torpil prosedürü işletilseydi; kendisini direkt admin olarak eklerdik. Ancak burada hakkaniyetli bir yönetim anlayışı bulunduğu için süper moderatörlüğün üzerini o da herkes gibi kademeli olarak yükselecek, bu nedenle akıllarda herhangi soru işareti oluşmasın. - Hayırlı olmasını dilerim. |
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
@Zeze forumdaki tavrıyla ve foruma olan emekleri sebebiyle Co-Admin rütbesine yükseltilmiştir. Hayırlı olsun :srldmm: |
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
. @Jön TüRk Co Admin olarak eklenmiştir. Aktifliği ve yöneticilik vasfıyla yeterince hak ediyor..Hayırlı olsun
|
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
@Renksiz Emekli olup bağ bahçe sahibi olmak istediğinden Adminlik görevinden ayrılmıştır. Her zaman yetkisine dönebilir her şey için teşekkürler canım ;dis;
|
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
|
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
@BegonviL gerek forumda ki aktifliği, gerek duruşu ve foruma katkısı nedeniyle Süper Moderatörlüğe yükseltilmiştir. Başarılar diliyorum, hayırlı olsun :)
|
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
Alıntı:
Yukarıdaki artizliğimden de anlaşılacağı üzere @Renksiz kaldığı yerden yönetime dönmüştür. |
Cevap: Eklenen|Silinen yöneticiler
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.