![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bana çok benziyor, bazen benim kadar gıcık.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bazen gerçekten gıcık oluyor doğru tespit bak yine @Narsinha
:D |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bazen yeni şeyler söylemiyor, bildiğim şeyleri duyuyorum ondan :D
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
;vurvur;
Bazen bazen bazen :p Zeki bir arkadaş |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bazen bana çok kızıyor :)
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Beni gerçekten çok kızdırıyor
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Onu kızdırmak güzel deyip yine kızdırsam mı :D
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Nooooo
Yeteri kadar aldım dozumu bikaç ay olmasın pls erken uyanıyor deli gibi :p |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Nooooo
Yeteri kadar aldım dozumu bikaç ay olmasın pls erken uyanıyor deli gibi :p |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Tutamayacağım sözler vermem bilir.
Yaşlanıyor, yaşlandıkça unutkanlığı artıyor gibi gibi ahahaha :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.