![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Çok az insan sever :p
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Çok çok az insan sever ve huysuzdur :pp
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Asıl o renkli Cook sevdim
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
;ehem;
Yorumları ve tavrını beğeniyorum, mantıklı biri ;maia; |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Yeni üye olmuş galiba tanıyamadım
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Nickine aşinayım
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Güzel şeylerr.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Beni övüyor mu gömüyor mu hiç anlamıyorum bazen :D
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Kod:
Diğer bir forumdaki Narsinha mı acaba? Gerçi onu da çok tanımam ama yine de aşinaydım. |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
@Narsinha :D
Onu bana yazmadın değil mi insan bi düzeltir o mesajı.. Benim birini gömdüğüm görülmüş şey değildir.Size de Teessüf ederim. -Angie hanım gördüğüm kadarıyla zeki,yerinde yorumları olan,sakin birine benziyor. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.