![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Üye olduğum süre bir hafta bile oldu mu olmadı mı bilmiyorum. Ama ilk gözlemlerime dayalı düşüncelerimi söylememe engel bir durum yok.
Önyargı değil, tahminimce seni tanıyan insanlara mutluluk veren açıksözlü bir insansın. Sıkıldığın,rahatsız olduğun konulardan birçok hemcinsin rahatsız fakat sen daha bir derin önemsiyorsun. daha yazarım da kahve falı gibi bir saçmalığa dönsün istemiyorum. |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
İyi bir gözlemci olduğunu düşünüyorum
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Canimin ici Tek kardesim iyki var ..
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Ilımlı yapıcı .
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Sakin duruşlu
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Epeydir gözükmüyordu
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Tek degismiyen hic degismez seviyorum bu kizi
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Anne olduğunu düşünüyorum
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Joker kis
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bu aralar pek karşılaşamıyoruz
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.