![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Çok pozitif arkadaşımız
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Aa mod. Olmus .
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Eleştirel yaklaşımına ve düşüncelerine değer veriyorum ama bazen neye kızdığını anlayamıyorum.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
İsrarına dayanamadık Ongunun :)
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Ooo Hayırlı olsun @Kuzey bey mod olmus :)
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Teşekkür ederim Melisa hanım:)
Senide beklerim diyim :p |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
2015 yılında birbirimize sağlı sollu çok sağlam giydirmişliğimiz vardır. Atatürk'ten girip, dinlerden çıkmıştık hiç unutmam. :) Sonrasında güzel bir etkileşimimiz oluştu. Bunda elbette @Farkedmez'in referansının da etkisi vardır. ^^ Severim kankamı.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Ne demişler önce dövüşeceksin tartışacaksın sonra arkadaş olacaksın öyle bir şey vardı kanka :D
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
İyi birisi pozitif belli ki
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Düşünceli ve muazzam bir kişiliğe sahip.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.