ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Hakkımda ne düşünüyorsun? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/11-hakkimda-ne-dusunuyorsun.html)

Kuzey 09 August 2020 21:25

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Çok pozitif arkadaşımız

Deniz 09 August 2020 21:34

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Aa mod. Olmus .

Regex 09 August 2020 21:38

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Eleştirel yaklaşımına ve düşüncelerine değer veriyorum ama bazen neye kızdığını anlayamıyorum.

Kuzey 09 August 2020 21:43

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
İsrarına dayanamadık Ongunun :)

Melisa 09 August 2020 22:02

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Ooo Hayırlı olsun @Kuzey bey mod olmus :)

Kuzey 09 August 2020 22:06

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Teşekkür ederim Melisa hanım:)
Senide beklerim diyim :p

Regex 09 August 2020 22:12

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
2015 yılında birbirimize sağlı sollu çok sağlam giydirmişliğimiz vardır. Atatürk'ten girip, dinlerden çıkmıştık hiç unutmam. :) Sonrasında güzel bir etkileşimimiz oluştu. Bunda elbette @Farkedmez'in referansının da etkisi vardır. ^^ Severim kankamı.

Kuzey 09 August 2020 22:15

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Ne demişler önce dövüşeceksin tartışacaksın sonra arkadaş olacaksın öyle bir şey vardı kanka :D

İlkiz 11 August 2020 15:53

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
İyi birisi pozitif belli ki

Jön TüRk 11 August 2020 16:30

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Düşünceli ve muazzam bir kişiliğe sahip.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.