![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Alıntı:
Forumda seviliyor gördüğüm kadarıyla bence ben de severim :D |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Yeni ve sicakkanli uyemiz. Pozitif enerji saciyor adeta.:)
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Alıntı:
Alıntı:
Bu forum beni çok şımartıyor :D Çok saygılı ve efendi olduğunuzu düşünüyorum Bi taşla iki kuş yorumu olsun bu :) |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
sanki forumun kurucularından biri gibi arap atı misali giriş yapmış :D , bilimkurgu sever, kafa yapısı uygun biri. bilimkurgu önemli zira :D.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bahriyeli üye imiş.
Bende denizci Kaptan kim. |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Şimdi o kaptan ben bahriyeli :)
Yeni ve güzel nickli üye Kahve çok severim |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
İyi var dediklerimden foruma yakışan
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Burada olması, beni mutlu edenlerden :)
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Ağırbaşlı bulunduğu her yeri hakeden o
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.