ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Hakkımda ne düşünüyorsun? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/11-hakkimda-ne-dusunuyorsun.html)

Dizzy 28 March 2021 18:57

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Alıntı:

İlkiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 280395)
Sanki daha önceden burada imiş gibi sempatik geldi bana

:gul:
Forumda seviliyor gördüğüm kadarıyla bence ben de severim :D

Bahtiyar 28 March 2021 20:47

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Yeni ve sicakkanli uyemiz. Pozitif enerji saciyor adeta.:)

Jön TüRk 28 March 2021 20:47

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Foruma çabuk uyum sağlayan,sanki ''bizden biriymiş gibi '' tabirinin cuk oturduğu,değerli sağlık çalışanımız. @Dizzy
@Bahtiyar aktif olmaya başladığından beri düşünceleriyle,yorumlarıyla foruma apayrı bir hava kattı.Eski,sağlam forumculardan.

Dizzy 28 March 2021 21:00

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Alıntı:

Bahtiyar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 280480)
Yeni ve sicakkanli uyemiz. Pozitif enerji saciyor adeta.:)

;angel;;angel;

Alıntı:

Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 280481)
Foruma çabuk uyum sağlayan,sanki ''bizden biriymiş gibi '' tabirinin cuk oturduğu,değerli sağlık çalışanımız. @Dizzy
@Bahtiyar aktif olmaya başladığından beri düşünceleriyle,yorumlarıyla foruma apayrı bir hava kattı.Eski,sağlam forumculardan.

;angel;;angel;
Bu forum beni çok şımartıyor :D

Çok saygılı ve efendi olduğunuzu düşünüyorum
Bi taşla iki kuş yorumu olsun bu :)

rainbow6 28 March 2021 22:10

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
sanki forumun kurucularından biri gibi arap atı misali giriş yapmış :D , bilimkurgu sever, kafa yapısı uygun biri. bilimkurgu önemli zira :D.

Kahve 28 March 2021 22:12

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Bahriyeli üye imiş.
Bende denizci
Kaptan kim.

Brisingr 28 March 2021 23:58

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Şimdi o kaptan ben bahriyeli :)
Yeni ve güzel nickli üye
Kahve çok severim

İlkiz 29 March 2021 07:00

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
İyi var dediklerimden foruma yakışan

Zeze 29 March 2021 08:53

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Burada olması, beni mutlu edenlerden :)

İlkiz 29 March 2021 09:01

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Ağırbaşlı bulunduğu her yeri hakeden o


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.