![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Hanımefendi ve tatlı.;butterfly;
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Oldukça kibar bir duruşu var :gul:
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
İlgili bir mod,nick de pek şık..
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Seviyorum onu yerinde konuşuyor iyiki geldi
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bal küpü mübareeekkkk. İçine Bi düşsekkkk <3
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bir ömür mutluluklar diliyorum.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Konu içindeki yorumlarını beğeniyorum, forumda çok emeği var bence iyiki var .
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Yaaa nasıl anlatsam ki onu o kadar halden anlar unutmaz ve güvenilir biridir ki onun hakkında hiç yanılmadım.. :bestfriend:
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Herkes gider, o kalır. Değerlidir, vefalıdır, önemlidir.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bilgili,kültürlü ve anladığım kadarıyla bir iş için çok çaba sarfeder o iş olana kadar,vefakâr olması da ayrı bir özelliği.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.