![]() |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
@Regex uyanınca konuşurum onla ama bence yakışmıştı abi. [emoji849] Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
Ama sorun o değil. Dışardan renk yetki yada şu bu için döndüğüm algılanmasın. Ki bu hoşuma gitmez. Ben sizin için buradayım, ve yine sizin davetinizle geri döndüm. Beklentim yok. Aktiflik içinse en aktif olduğum zamanlarda bile verilmedi :) Alırsanız rengimi memnun olurum... Zaten hiç bir forumda bugüne kadar müsade etmedim. Bundan sonrada değişmeyecek. Renkler için tepinenleri gördükçe tiksindim abllam, yoksa sizlerle alakası yok... Zaten forum benim. Admin yazssan ne olacak, onursal yazssan ne olacak. Ayrıca Onursal üyelik verme kurallarını çiğniyorsunuz :) |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
İhtiyar heyeti burası mı ? :p
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
Bilgi - İnanç - Eylem |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
Bilgi - İnanç - Eylem |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
Tamam bir yaş daha almış olabilirim ama daha ehtiyar sıfatını hak edecek kadar olmadım :p |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
Sadece yaşımı göstermiyorum:)) Alıntı:
Ben de Kasım'da bir yaş aldım.:hıh: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.