![]() |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Ben yokken yine neler olmuş, ne kadar tatlı minnoş maviş bir forumuz. Düşünebilen, konuşabilen ve anlaşabilen insanlarız ama neden hep yanlış anlaşılmalar bütün güzellikleri bir anda siliyor ki? Böyle olunca üzülüyorum ben. Sonra gece gece üzüntüden acıkıyorum, bunun vebalini nasıl taşıyacaksınız :(
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Yoruldum artık...
D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Yeter Artık Hayat Yeter........
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Tapetalkım gitti.. tüh ya..
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Pentagram'ın da dediği gibi:
Geliyor geçiyor hayat, dönüyor durmuyor dünya... |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Bu herifi niye durduk yere rüyamda gördüm ki? Adamla bir defa tanışmışlığımız, oturup konuşmuşluğumuz yok. Tanışsaydık ya çok iyi dost ya da tam düşman olurduk eminim, ortası mümkün değil. Ama aynı ortamlarda bulunamayacağımız kesin. Bir ipte iki cambaz oynamaz sonuçta.
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
Anlat bana özelden. |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.