ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   İçindeki cümleyi söyle.. (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/3-icindeki-cumleyi-soyle.html)

Euneirophrenia 19 September 2019 00:22

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 115430)

;sanane; Günlerden hayal kırıklığııııı....

Ama neyse iyi tarafından bakacak olursan bir beyin cerrahı kardeşime bitter çikolatanın migrene iyi geldiğini söylemişti. Hani onu baskılıyor muymuş neymiş.

Bitter sevilmez mi yaa
Çok şükür migrenlik bir durumum yok olmaz da inşallah. (:
Ama faydalı bilgi icin teşekkür ediyorum.

Tomris 19 September 2019 00:24

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Bazı vedalara ciğerimi bıraktım ben.

Arthuil 19 September 2019 00:25

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Euneirophrenia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 115433)


Bitter sevilmez mi yaa
Çok şükür migrenlik bir durumum yok olmaz da inşallah. (:
Ama faydalı bilgi icin teşekkür ediyorum.

Benim ufaklıkta auralı migren var, bazı zamanlar sıkıntılı geçiyor. Bitterden başka bir şeyde yemez. :p

Euneirophrenia 19 September 2019 00:27

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 115438)
Benim ufaklıkta auralı migren var, bazı zamanlar sıkıntılı geçiyor. Bitterden başka bir şeyde yemez. :p

Geçmiş olsun.
Bitter çikolatanın bir kaç faydasını daha okumuştum.
Normalde tatlı seven bi insan değilim o yüzden bitterin tadını seviyorum. Özellikle kahve ile beraber (:

Arthuil 19 September 2019 00:28

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Euneirophrenia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 115442)


Geçmiş olsun.
Bitter çikolatanın bir kaç faydasını daha okumuştum.
Normalde tatlı seven bi insan değilim o yüzden bitterin tadını seviyorum. Özellikle kahve ile beraber (:

Bende tatlıyı çok seven biri değilim ama bitteri de çok sevdiğim söylenemez :p

Euneirophrenia 19 September 2019 00:30

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 115447)
Bende tatlıyı çok seven biri değilim ama bitteri de çok sevdiğim söylenemez :p

Bitter sevilir sıcak kahvelerle özellikle :p
Soğuklarla gitmiyor ama bir filtre bir Türk kahvesi en sadesinden :p
Canım istedi gece gece

Arthuil 19 September 2019 00:35

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Euneirophrenia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 115468)


Bitter sevilir sıcak kahvelerle özellikle :p
Soğuklarla gitmiyor ama bir filtre bir Türk kahvesi en sadesinden :p
Canım istedi gece gece

Benimde canım filtre istiyor...

Euneirophrenia 19 September 2019 00:37

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 115475)
Benimde canım filtre istiyor...

Üşeniyorum ben yapamam :p

Arthuil 19 September 2019 00:42

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Euneirophrenia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 115480)


Üşeniyorum ben yapamam :p

Üşengeçlik bulaşıcıdır derdim inanmazdınız :p

Euneirophrenia 19 September 2019 00:43

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

Arthuil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 115506)
Üşengeçlik bulaşıcıdır derdim inanmazdınız :p

Yok ya bugün çok yoruldum. Yoksa başka zaman yaparız. :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.